Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Most nyilván az Oktoberfesten kellene lennem, de mint ahogy ti sem, én sem vagyok ott, és ennek több oka is van. Egyrészt a Paulaner német marketingesei nem fogták fel, hogy elemi érdekük lenne az ottlétem, és ezért nem hajlandóak kifizetni a cehhet, másrészt most már nincs is kedvem…

Mint kiderült, München ilyenkor Európa egyik legveszélyesebb városa. Ha elüt egy motoros, téged ítélnek el, amiért nem vigyáztál eléggé a tradícionális sörmámorban imbolygó motorosra. Rengeteg sátrat állítanak fel, és a sátorkötelekben rendszeresen felbuknak a Stüszivadásznak öltözött bajorok, és nem ritka, hogy szálfa termetük teljes súlyával egy ártatlan kelet-európai sörírót lapítanak szét.
De ami a legnagyobb baj, hogy az évnek ez az az egyetlen kívételes szakasza, amikor Münchenben nem lehet sört kapni. Vagy csak óriási erőfeszítéssel. Igaz, hogy ekkor a város sörsátrai kb 80 ezer vendéget képesek sörrel ellátni, valójában az érdeklődők sokkal többen vannak. A sörpadokat hónapokkal előre lefoglalták a legnagyobb cégek és régi baráti társaságok, így minden ivóban mindig teltház van.
A lúzer turista egyetlen esélye, hogy leül valamelyik nagy sörsátor elé az utcára és reménykedik benne, hogy a hihetetlenül elfoglalt pincérek valamelyike egyszer majd hozzá is eljut. És miután vár egy fél órát a mass bier-re, a literes korsóra, biztosan nem fogja visszaküldeni akkor sem, ha csak háromnegyedig van, amit állítólag rendszeresen eljátszanak.
A sátrakban amúgy sem biztos, hogy jó ötlet hosszasan tartózkodni, ugyanis a bajor malacbandák a 80-as évek slágereit tolják könyörtelenül, amit csak akkor hagynak abba, amikor éjfél után röpködni kezdenek a sörös kriglik, és aggódni kezdenek a hangszereik testi épségéért.
Úgy éreztem, egyetlen porcikám sem vágyik rá, hogy egy sziklatermetű, szőkeszakállú vadászisten éjfél után, vérben forgó szemekkel, érthetetlen erdei nyelven vonjon kérdőre, miért nem vagyok képes németül elénekelni a „Don’t worry, Be happy”-t. Ezért inkább itthon maradtam, és két dolgot csináltam:
1. évek óta először lementem a boltba és vettem egy Hofbräu Premium Lagert.
2. elmentem a Paulaner Sörházba, hátha adnak valamit, amitől jobban érzem magam.
 

Címkék: münchen oktoberfest

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr241402325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszfaltcserkész 2009.09.27. 16:15:33

Én meg most nézem a vonatjegyeket.

Wandersmann 2010.10.29. 15:23:38

Az általad leírt dolgok a valóság egy részét fedik. Azt is hibásan.
süti beállítások módosítása