Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.




A Wall Street Journal gyászos hangvételű írásban összegzi a legfrissebb amerikai söreladási adatokat, melyek arról tanúskodnak, hogy az ötvenes évek óta nem látott, hatalmas keresletcsökkenés ment végbe tavaly az amerikai sörpiacon. A World of Beer bloggere ugyanabból a táblázatból egész mást olvas ki.

Miért is csökken az amerikai sörfogyasztás? 1. válságban az emberek kevesebb sört isznak. 2. a legnagyobb gyárak mind árat emeltek. 3. az amerikaiak tömegesen szoknak át a borra. Lehet, hogy más ok is van, annyi biztos, hogy a 2,2 %-os csökkenés mennyiségben sok, de pl. az AnheuserBuschINBev így is nyereséges maradt, hála az áremeléseknek. Sajnos azonban a WSJ tiszteletreméltó elemzője csak a millió hektoliteres gigasörgyárakat látja, pedig, ha jól megnézzük a táblázat alját, az látszik, hogy a kézműves sörök iránti kereslet stabilan emelkedett.
Erre hívja fel a figyelmet Stephen Beaumont, a World of Beer bloggere, aki gyakorlatilag ugyanazt mondja, amit pár hete mi is mondtunk itt a kommentekben, és még sokszor elmondjuk szívesen, mert nemcsak jól hangzik, de mélyen igaz is: Boire Moins, Boire Mieux, azaz: Igyál kevesebbet, igyál jobbat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr881719067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pluto111 2010.02.01. 19:17:34

Egyik komment hatására épp rotburgert tesztelek. Nagyon rendben van és még csak nem is kerül sokba (csak nehéz beszerezni)

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.02.01. 19:39:48

@pluto111: Bár az ami söripar recessziójához nem sok köze van, de a komment asszem az én voltam. És vettél barnát is?

pluto111 2010.02.01. 19:48:17

@pif: De a kézmüves sörhöz igen. Vettem de azt még nem teszteltem (majd a világos után).

Kösz a tippet.

pluto111 2010.02.01. 20:32:35

@pif: Na eljutottam a barnáig. Mintha Köstrizer-t innék, elképesztően jó.

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.02.02. 10:42:17

@pluto111: Amúgy sztem nem is olyan nehéz beszerezni. Amikor Pilisszántón járunk útközben Vörösváron mindig betárazok belőle, bár mivel nem pasztőrözött, azért meg kell hamar inni. Evvel mongyuk nincs gond. Nekem a világos jön be jobban magában, a barnát inkább vmi jó zaftos sülthöz szeretem igazán.
süti beállítások módosítása