Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



A múltkori kőbányai sörkorcsolya-kóstoló egyik díjnyertes korcsolyája Kovács Gábor halstefániája volt, aki most volt olyan kedves, hogy megosztotta a receptet a FK olvasóival.

Halstefánia:


Egy nyolcvandekás afrikai törpeharcsát apró darabokra vágtam.

Két kenyeret, lehet persze zsemle is, kifli is beáztattam világos sörbe, majd mikor felszívta a sört, kicsit kinyomkodtam, és a halhoz kevertem, ráütöttem egy egész tojást és bőségesen adtam hozzá apróra vágott citromfüvet, petrezselymet, kaprot, kevés őrölt borsot és sót (ha lusta vagy, megteszi egy jobbfajta halfűszer is). Az egészet kézzel jól átdolgoztam, majd vajjal alaposan kikent őzgerincformába tettem, a szabadon maradt részt megszórtam morzsával és körülbelül 25-30 percig sütöttem 160 fokon.

tipp: fóliával szorosan átkötve kb 1-2 órára tegyük be a kész misungot a hűtóbe és csak utána beletenni a sütőformába - így jobban összeáll (lásd pl Gordon Ramsey), sütőből kivéve óvatosan késsel körbevágni és a forró formát pillanatra hideg vízbe mártani a kiborítás előtt...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr452149932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása