Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kis radlerteszt

2010.08.02. 09:02 - TonyCaviar

Tipikus lapos vitatéma, hogy a radler sörnek számít-e avagy valami hitvány árulásnak. Ránézel valakire, és előre tudod, mit fog mondani ezügyben. Én ilyesmin rég nem vitázom. A megoldás pofonegyszerű: akkor iszom radlert, ha üdítőre vágyom. Márpedig én nagyon szeretem az üdítőt, élek-halok a jó bodzaszörpért, málnaszörpiért, még a Schweppes citromos-keserű cuccait is szeretem, valamiért persze mindig mindenhol az ihatatlan, ragacsos taknyokat nyomatják. De most, hogy végre elterjedt a radler, a legtöbb helyen legalább egy iható üdítőt lehet kapni: szerintem ez fejlődés.


A múltkor egy balatoni verandán üldögélős mulatságra tartva egy széplaki élelmiszerboltban arra lettem figyelmes, hogy nem egy hanem egy sor mindenféle radlert lehet kapni, és egy pillanat alatt összeállt a fejemben a nyári radlerkóstoló esemény panorámaképe, és noha nem volt nálam se papír, se fényképezőgép, bizonyos nők sűrű fanyalgása közt csak azért is megejtettem a kóstrolást.
Nem hívnám nagy Radlertesztnek, mert mindössze öt féle Radlert sikerült beszereznem, és csak az ígéretesebbek közül, melyek közt mindössze egy hazai termék volt, de legalább jó eséllyel indultak különféle ismeretlen radlerek is. Öten voltak, a legvacakabbnak tűnő dobozossal, a



Henninger Radlerrel


kezdtük. Kívülről vacakul néz ki, kitöltve még annál is vacakabbul. Gyenge pisiszíne volt. A frankfurti radler íze is ezen a vonalon mozgott. Némileg az IceTeára emlékeztetett, tájékoztattak azok, akik isznak ilyesmit. Édeskés volt, műanyag, nekem inkább Deit, a lényeg, hogy még a műanyagcitrom alól is erősen kitüremkedett az olcsó, híg sör kellemetlen nyálíze. A többit még meg se kóstoltuk, de reméltük, hogy az utolsó helyezettet már meg is találtuk. A virágokra az adalékanyagok miatt nem mertük rálocsolni, ezért a fűbe löttyintettük, és már nyitottuk is a másik dobozost, a



Tuborg Lemont

melyről előzőleg csak annyit tudtunk meg, hogy valóságos bika a radlerek közt a maga 4,6%-os alkoholszintjével. Meglepően keserű is volt, de ez sajnos nem vált a javára, hamar egyfajta édes káposztaízt telepített a szánkba, ami nyilván a túlzott Tuborg-tartalom rovására írható. Mások műanyag szívószál rágcsálásához hasonlították az élményt. Az illata némiképp wc-illatosítót idézett.
Citromosnak alig nevezhető, kesernyés, műanyagízű sörről beszélünk, amiben szintén előtérbe kerül az olcsósör íze, csak még az aszpartam, meg a fenilanalin-forrás is ott tolakszik. Utána a ránézésre legszimpatikusabb



Wernesgrüner Lemon

Következett. Kellemes citrusillata van, az íze jó keserű, a teste testes – nyilván több benne a sör, mint a citrom. Nem rossz radler, de az a kevés citrom, ami belekerült, az gagyi. Édes szacharinos íze és deites utóíze van. Az egész mégsem tűrhetetlen, hisz ebből legalább kevés van benne. Én tulajdonképpen a legtöbbet a



Schöfferhofer Grapefruittól

vártam, az anyasör is jó, ráadásul búza,és a grapefruit is jó pont, de végül nem lett belőle szerelem, főleg azért, mert nem találtam benne a sört. A búza nyilván nem olyan markánsan komlós, mint a többiek, de én még a búza citrusosságát sem találtam meg benne, nyilván azért, mert a grapefruit citrusbombája (meg amúgy a keserűsége is) laposra veri a búzasör finom, összetett citrusosságát. Röviden: ez sima grapefruitlé, annak viszont nem első osztályú, pl. összeragad tőle a szám. Végül a jól bevált



Gösser Zitronét

is hozzákóstoltuk, és szponzor ide, szponzor oda, kénytelenek voltunk megállapítani, hogy veri a mezőnyt. Sok benne a citrom, és a citrom nem is rossz, van benne némi citromhéjas elegancia, de az édessége nem az üdítők buta ragacsossága, hanem a jóféle sörök kandiscukros, kerek, gyöngyszerű, törékeny édessége – najó, ez lehet, hogy túlzás, de errefelé mutat a dolog. Sör nincs benne túl sok, csak pont annyi, amennyi kell, hogy hozza az üdítőkhöz mérten vaskos testet, a finom sörbuborékokat. Egyszóval szépen kitalált ital, aminek a legnagyobb erénye az egyensúly az összetevők és az ízek közt.

Kiderült tehát, hogy a radlerben kicsi a tere a kísérletezésnek, az se jó, ha túl sok a citrom, az se jó, ha túl sok a sör, az alapanyagokkal sem igen lehet viccelődni, nem működik a búza, nem öröm a grapefruit. A sorrend elég egyértelmű. A legrosszabb a Henninger, aztán jön a Tuborg, majd a Schöfferhofer. A második legjobb a Wernesgrüner, és az első helyen a hazai termék: a Gösser Zitrone. Lenyomtuk a németeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr442174299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.08.02. 11:27:54

Én a napokban ittam egy Zipfer citromost, hát valami elkeserítően rossz volt. Egy előnye van, hogy 5%-os a jellemzőbb 2%-osok mezőnyében, de amúgy csak negatívum. Igazából úgy eldugták a citromos ízt, hogy nagyon kell figyelni, h megérezze a szomjas ember.

Én a Gösser citromost szeretem a legjobban, de a Borsodi Friss is egész vállalható lett, pláne, ha az árát is hozzá veszem.

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2010.08.02. 11:28:07

Az persze csak szőrszálhasogatás a részemről, hogy az eredeti radler barnasör és limonádé keveréke volt, copyrigth by Franz Xaver Kugler. Én is a legjobb üdítőnek tartom, premix italnak, amit, ha nem édesítenek túl, tud jó is lenni, de nem sör.

Kepkocka · http://zenelokepkockak.blog.hu 2010.08.02. 11:32:19

Nemrég Bécsben jártam, hoztam is a helyiek büszkeségéből, az Almradlerből, ami az Almdudler és a vicces nevű Puntigamer sör keveréke...hát maradjunk annyiban hogy külön-külön az Almdudler és a sör is igen jó dolog, de együtt nem igazán működik.

hetzer87 2010.08.02. 11:35:35

a Borzadájnak a "Friss"e sem rossz,pláne ahhoz képest hogy Borsodi..de nálam is a Gösseré viszi a pálmát

ehhh 2010.08.02. 11:38:24

Vártam a cím után, hogy mi hozol ki eredménynek, mert elég határozott véleményem volt a témában: a gösser jó, a többi, amit ittam csapbakiönteni való volt. kivéve egyet, az is jó még, csak a nevét nem tudom, valamilyen magyar, olcsó cucc, bodzás és citromos ízben van, olyan üvegben, mint a kőbányai.

Egyéves Önkéntes 2010.08.02. 11:39:41

@Kepkocka: dehogynem
nekem például az a kedvencem
kinek a pap, kinek a paplan :)

ebedli 2010.08.02. 11:51:50

Hármat próbáltam a tesztben szereplő radlerek közül (Tuborg, Schöfferhofer, Gösser) és tökéletesen egyetértek a rangsorral, messze a Gösser volt a legfinomabb, nyáron üdítőnek nagyon jó.

Besoroltam a kedvencek közé egyből, rögtön a ciderek (alma/körte) mellé. :)

Ted Striker 2010.08.02. 11:52:06

Ilyen melegben nálam a Hoegaarden a nyerő (narancs és koriander)

oszkar00 2010.08.02. 12:13:37

A teszteltek közül csak a nyertest ittam még. Viszont szerintem a Becks Green Lemon messze a legjobb citromos sör. Csak otthon még nem láttam sajnos.

In Motion 2010.08.02. 12:23:38

A citromos Gosser bizony tenyleg nagyon jo.

Ejjnye Bejjnye 2010.08.02. 12:25:54

Most fedeztem fel a tecsóban a Holsten újdonságait, melyek almás, epres sőt még mangós ízesítéssel is vannak. Hitetlenkedtem elsőre persze én is, de mivel szeretem kipróbálni az új dolgokat, végigittam a palettát. Mindegyik ízlett! Csak az üveg kicsi, és drága.
Ja és a Radlert nem iszom mert annyira mű íze van.

daveC999 2010.08.02. 12:31:19

volt alkalmam az utóbbikb 5 évben a teljes osztrák és hazai radler(jellegű) kínálatot végigkóstolni; szerintem klasszikus kinek a pap kinek a papné kérdéskör, de! szerintem a jó radler 50% sör 50 % limonádé, felesleges egyebek nélkül, se nem túlcukrozva/édesítve/se nem túlsörözve kb 2 % alkoholtartalommal - alegjobb frissítő; a prímet a különféle Häurigerekben és Hüttékben helyben házi limonádéból és csapolt sörből prezentált jéghideg mixek viszik nálam, itthon meglepő módon jelenleg a borsodi terméke ízlik a legjobban - a tuborg tényleg bűn rossz

az almdudlerest pedig megvédeném - az is nagy király ;)

aszakács · http://www.kaldeneker.hu/ 2010.08.02. 12:32:49

Nekem a Gösser citromos söre ízlett a legjobban. Most ahogyan elnézem az áruházak kínálatát, van választék bőven. Lehet, hogy divatba jön nálunk az ízesített sörféleségek?

Fürgerokka 2010.08.02. 12:43:25

Ejjnye Bejjnye: sajna a Holstenek alkoholmentesek, pedig az epres verzió felülmúlja a Gössert is.
annyira nem új egyébként, két éve is volt már.

Almaspite 2010.08.02. 12:43:49

Na és a régi, hagyományos, Pécsi sörfőzde féle Rädler-rädler?

Azért emlékezzünk meg arról is, hogy azt már vagy 7-8 éve lehet kapni kis hazánkban.

Sieg 2010.08.02. 12:47:29

Egyetértek, a hazai felhozatalban a Gösser a legjobb. Ezen kívül a pécsi Radler-t és a Tuborg-ot kóstoltam, a Radler nem rossz, a Tuborg elég gáz.

S.A. 2010.08.02. 12:50:27

Meg kell nézni a cimkén az összetevőket,
a borzadályok mind mesterséges édesítő szarokkal vannak, úgy látszik a Radler esetében különösen rossz hatással vannak az ízre.
A Gösser nem ilyen szarokkal édesít, a Borsodi sem, azért iható a friss.

jean sol partre 2010.08.02. 12:51:23

Francia / belga / luxemburgi területen is van hagyománya a citronyos sörnek, csak ott nem radlernek, hanem Panache-nak hívják.
Kicsit kevesebb benne a sör és több a limonádé, mint a radlerben, de nagyon finom!
Elég sokan isszák.

daveC999 2010.08.02. 12:56:36

@Almaspite: pontosan, bár nem rossz, de az alkohol abszolút nem érezhető benne (1.4%)

ZC 2010.08.02. 12:57:49

Angol kocsmákban Shandy néven abból csapolják, amiből kéred.
pl Fosters Shandy = 50% fosters + 50% limonádé

ZC 2010.08.02. 12:59:13

Angol kocsmákban Shandy néven abból csapolják, amiből kéred.
Fosters shandy = 50% Fosters + 50% limonádé

Csore60 2010.08.02. 13:10:48

@Almaspite: Nem rossz, bár az én ízlésemhez képest túlságosan érződik rajta a mesterséges édesítő. Viszont a bodzás Radler nekem bejön. Igaz, röstellem bevallani, nem vagyok sörivó.

almee 2010.08.02. 13:12:58

Hazai, a Gösser.....Hát ja, itthon keverik, lehet.
Egyébként ugye van a pécsi RADLER és a Borsodi Friss is!

almee 2010.08.02. 13:15:52

@almee:
Ja, bocs.Gösser a támogató, úgy már értem. Nem az eredmény miatt, mert én is szeretem a Gösser Natur Zitrone-t, de a "hazai" szót így már értem. De azért tesztet egy szponzor blogon nyomni kicsit fura

Kiskertes · http://elefantakiskertben.blog.hu 2010.08.02. 13:19:57

A postban említettek közül én is csak az utolsót ismerem, meg a kommentekben említett Frisset. Én nagyon szeretem mindkettőt, de más-más alkalmakkor. A Gösser szerintem lágyabb ízű, jobban passzol egy ebéd vagy vacsora utáni üldögéléshez, a Friss karcosabb, savasabb, ami szerintem fizikai munka után jobban esik, jobban frissít. A Tuborgot pedig láttam üzletekben, de az összetevőkre pillantva elment a kedvem attól, hogy a kosaramba tegyem.

iamsailing 2010.08.02. 13:21:39

Bocsika, de a Gösser citromos ihatatlanul ÉDES. Semmi köze az üdítő sör és citrom keverékéhez. Szigorúan magánvélemény.

tmolni 2010.08.02. 13:25:55

@jean sol partre:
teljesen igazad van!!! ebben a kategóriában a Panaché mindent visz.

t.o.d. 2010.08.02. 13:27:58

Na persze. És a Szalon Sörgyár termékei, a Citromos és a Bodzás Radler??? Azok még az amúgy nagyon finom Gösser Natur Zitronét is verik, mind ízben, mind magyarságban... ;-) De a poszt külöben talált, csak a tesztgyőztes nem legitim, ha a főszponzor terméke...

t.o.d. 2010.08.02. 13:29:16

@almee: a Borsodi Friss szerintem olyan nagyon szar, hogy annál még citromos Tuborg is jobb...

2010.08.02. 13:38:39

a szerzonek uzemen h kostoljon ra egyszer a Darmstadter vagy Funkstadter Radlerre :) volt mindkettohoz igen sokszor szerencsem, nekem nagyon bevalt ;)

Kiskertes · http://elefantakiskertben.blog.hu 2010.08.02. 13:39:04

@almee:
Igazából maga a teszt nem fura, természetesen helyén kell kezelni, figyelembe véve a szponzor személyét. Ha jól megnézzük, akkor inkább az vele a gond, hogy öt terméket próbál ki, ebből három gyakorlatilag nem hozzáférhető, csak néhány helyen, a negyedik nem igazi limonádés sör (Tuborg), a "tesztgyőztes" a szponzor söre és kimarad a tesztből a Friss, ami gondolom okoz némi fejfájást az idén a Gössernek, ha minőségben esetleg nem is, hát árban mindenképp, márpedig ugyi a magyar fogyasztó árérzékeny a drága...

rkb9y5 2010.08.02. 13:41:48

Az egyik negybetus nemet aruhazlancban lehetett kapni egy radlert, ha jol emlekszem, K betus sorbol keszult. Amit kulonosen erdekesnek talaltam benne az az, hogy a 0.5L-es sor 99 forint volt, a belole keszult, szinten 0.5L-es Radler meg 149. Milyen sor az, aminel meg a citromle (vagy mesterseges aroma) is dragabb? :)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.08.02. 13:42:04

Citromos sört nem csak a buzik isznak? Vagy keverem valamivel? úgy hallottam... Csak a Kőbányai!

Goompah 2010.08.02. 13:48:02

@daveC999: "a prímet a különféle Häurigerekben és Hüttékben helyben házi limonádéból és csapolt sörből"

Ahhoz képest, hogy olyan sokszor és hosszan kóstolgattad őket, furcsa volt olvasni a Häuriger szót.

Engem még az is kikészít, ha a búzasörbe beleteszik azt az obligát citromkarikát. De most a cikk hatására mindent kockára teszek és megkóstolom a citromos Gössert.

1120 2010.08.02. 14:14:52

Az összes szar! A citromos sör az emberiség egyik legnagyobb melléfogása. :)

Pizsi16 2010.08.02. 14:24:20

Nekem a Borsodi citromos söre jött be leginkább, a kicsi alkohol tartalma miatt
nem is állok fejre rögtön...

resztli 2010.08.02. 14:43:39

hmm, milyen meglepő végeredmény a gösser-blogon

tesztelhettétek volna egyedül a gössert is, hogy nehogy valami félreértés legyen

vagy esetleg hasonlíthattátok volna egy fél liter folyékony foshoz, és akkor is nyert volna

én csak azt ittam, és undorítóan gejl, ez volt az én objektív tesztem eredménye

Csak Norisz 2010.08.02. 14:46:49

Gösser a király nálam is!

vastag béla 2010.08.02. 14:52:56

A legjobb német Bit ( Bitburger) sör, ennek többféle változata is van, citromos, gránátalmás, stb.

ZetoR 2010.08.02. 14:53:52

semmi kétség, a gösser citrom az ász!

_B_ 2010.08.02. 14:55:09

Egyedöl a Gösserből szeretem a citromost. Borsodit még nem mertem kipróbálni, mert a borsodit alapból nem szeretem.

Papp Sanyi 2010.08.02. 15:43:04

Ha sört akarok inni akkor azt iszok, ha meg limonádét akkor azt. Nem értem minek kell összekeverni a kettőt. Illetve értem, pénzért. Azokat nem értem akik képesek megvenni ezeket a szomjoltókat.

Poy 2010.08.02. 15:43:33

Szerintem a citromos Becks tényleg mindent visz. Amíg nem ittam addig a Gösser volt nálam is a nyertes, de így csak a második. Sajnos a Becks-t nem nagyon találom a boltok polcain, csak étteremben találkoztam vele.

Poy 2010.08.02. 15:44:21

Szerintem a citromos Becks tényleg mindent visz. Amíg nem ittam addig a Gösser volt nálam is a nyertes, de így csak a második. Sajnos a Becks-t nem nagyon találom a boltok polcain, csak étteremben találkoztam vele.

Pzkpfw 2010.08.02. 15:54:43

Erdekes nekem pont a Tuborg citromos jott be a legjobban.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.08.02. 15:55:10

Én életemben egy jó citromos sört ittam, az viszont agy élmény volt. Dániában történt a Carlsberg Sörgyárban és úgy hívták a lét, hogy Tuborg Citron Porter (azaz barnasör volt). Sajna azóta megszüntették a gyártását, gondolom a dánoknak nem jött be. Kár, mert nekem nagyon.

w@tch me! 2010.08.02. 16:19:10

Honnan veszed ezt a baromságot?? mi az hogy a Hazai GÖSSER???????
mióta hazai az osztrák sör????????

jaa hogy itt gyártják, értem akkor a heineken is magyar sör nem?

ezen most komolyan fel b*sztam az agyam

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.08.02. 16:39:26

@w@tch me!: sorry, de ja. magyar víz, magyar infrastruktúra, magyar melósok, és magyarok által elrontott recept. gondold meg mi köze van egy itt legyártott spatennek v löwenbraunak a kintihez. ha pedig nem hiszed járj utána

w@tch me! 2010.08.02. 16:51:56

@Mantlesorrow: persze, szerencsére lehetőségem volt oktoberfesten HofBraut inni, természetes hogy nem olyan az itteni íze már csak a víz miatt is.
ez igy van, de szerintem a BORSODI FRISS, magyar, mert a borsodi egy magyar sörgyár,
a Gösser meg osztrák, mert a Gösser egy osztrák sörgyár

w@tch me! 2010.08.02. 16:53:30

@w@tch me!: ez olyan minhta azt mondanád h az audi a legjobb magyar autó

Ogreface 2010.08.02. 17:33:46

@w@tch me!: Szigorúan véve a Borsodi már rég nem magyar sörgyár, ugyanis külföldi irányítás alatt áll. A Gössernek meg van olyan söre, amit csak nálunk gyártanak és saját recept, nem licenc.
Egyszóval az élő fába is belelehet kötni, ha nagyon akar az ember. :)
Radlert meg igya mindenki, aki szereti. Én előlem biztos nem issza el...

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.08.02. 18:07:24

@w@tch me!: attól, hogy magyar, és hogy nagybetűvel írod, még nem lesz jobb valami, meg magyarabb sem. nem nagyon van sokat termelő gyár magyar kézben, szóval ez nem áll meg, mert szinte mindegyik mögött külföldi tulajdonos van.
azért ha megnézed a liszenszsörök árazását, az eléggé árulkodó.

w@tch me! 2010.08.02. 18:35:20

tudom, hogy a borsodi az inbev-é, én nem a tulajdonosokra gondoltam , csak ugy voltam vele, hogy az nem egy Mo-n alapított sörgyár, mármint a gösser (a gössert is nagybetűvel akartam irni csak lusta voltam javítani :D:D ) és nekem azért hangzott furcsán ez a "magyar gösser" dolog

amugy nem vagyok az a belekötős tipus :D
meg am mi a szarér "témázunk" üdítőn? ugye ti se vagytok ratyik :D

szerintem itt az ideje hogy mindenki behozassa párjával a hűtőböl a sört :D

ds3 2010.08.03. 01:24:52

Ez a "mi" csoda gösser radlerünk túl édes, és agresszíven citromos. Múlt héten sógoréknál volt szerencsém kipróbálni néhány helyi radlert (stiegl, puntigamer, zipfer, egger...), és a nagyrészük jobban ízlett, mint a citromos gösser.

Egyébként néhány éve még én is úgy gondoltam, hogy komoly agybaj kell a sör és limonádé keveréséhez, de rá kellett jönnöm, hogy nagy melegben vagy sportoláskor (nem véletlen radler=biciklista) nem olyan rossz az.

-gyaloggalopp- 2010.08.03. 12:59:51

A radler nálam sem nyerő, minek a sörbe még víz meg cukor/édesítő? Én fogok egy üveg Borsodit, bele egy kis citromlevet és gurulhat lefele. Egyébként a Szőke ciklon is citromos ízű, nem jól tudom? Azt' az is sör...

Judit* 2010.08.03. 13:10:15

Ár-érték arányban a Borsodi Friss viszi a pálmát nálam.

A fotókon a Nutellás pohár abszolút rulez!!!!! :D

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.08.04. 13:27:16

mégsem lett tipikus lapos vitatéma :)

Michael Collins 2010.08.04. 16:32:04

Annó még kóstoltam " eredeti" osztrák Gösser Lemont (hivatalból), nekem (és a többi kóstolónak is) kifejezetten penészes mellékízűnek tünt.
A pécsi Radler Lemonról csak annyit, lehetett volna jobb is (volt egy kis közöm hozzá), de a költségek és bizonyos személyes ízlések túl nagy súllal estek a latba!

kalb 2010.08.05. 03:27:34

Annó még kóstoltam " eredeti" osztrák Gösser Lemont (hivatalból), nekem (és a többi kóstolónak is) kifejezetten penészes mellékízűnek tünt.www.edhardysalemall.com/

duke64 2010.08.08. 16:25:14

Nem szeretem a radlert,de megkóstoltam a Gösser citromosát és ízlett!Ha viszont választani kell,akkor tisztán a SER!

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.08.10. 10:22:58

Na, most hogy már én is túl vagyok egy kóstolón - igaz Kalinkával bonyolítva -, csak ideszemetelem a véleményem.

A Tuborg-ot kiöntöttem. A pécsi Radler egy gagyi citromos üdítő. A Borsodi egészen iható, csak nagyon elbújik benne a sör, a Gösser annyival jobb, hogy abban annyira nem. És a citromfű legalább olyan jó ötlet, mint a narancs.

Házi keverésből nekem a meggymárkás sör jött be legjobban: egy korsóba kétdeci márka, majd rácsapolva bármilyen core lager - már a rózsaszín habja is döglesztő. Jó volt még a Traubi Amstellel, amit Traubimstelként kevergettünk időnként 2,5l-es pillepalackban. Meg nekem a puntigameres Almradler is működött bécsi kiküldetések alatt.

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.08.10. 18:55:50

Na megjöttem a Balatonról. Jelentem, csömöröm kezd lenni a Pre-mix Radlerektől.

Inkább bekeverem magamnak. A Fanta Citrom v. a Schweppes bitter lemon és a sör 2/5-3/5 arányú keverésével remek Radlert lehet készíteni, és ha az ember sört akar inni, nem tölti bele az üdítőt.

A gyermekeimnek készítettem alkoholmentes sörös üdítőt is. Házi meggykompót leve és alkoholmentes sör 1/3-2/3-os keverésével a belga gyümölcsösökhöz hasonló remek üdítőt lehet készíteni, és még a színe is szép...

sbarrett 2010.08.17. 20:40:30

Szerintem az osztrák Schwechater hozta le a legjobb rádlert. Kerékpártúrák elengedhetetlen kelléke!

Caviarius · http://www.kaviar.blog.hu 2010.08.22. 23:41:47

hát, a Gösser nekem olyan, mintha citromos szappant kortyolgatnék. Viszont itthon összeöntök egy fél citromos bodzaszörpöt egy másik fél Sörrel, oszt jónapot!

Gerolsteiner 2010.08.25. 17:35:56

Bitburger Radler. Ennyi.

Henry Chinaski 2010.10.06. 17:12:42

"Támogatónk a Gösser."
süti beállítások módosítása