Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gin Lane + 1 kóla

2011.03.03. 13:12 - TonyCaviar



Avagy így nézett ki Amerika a sörforradalom előtt.
(A blogunk címlapképét is jegyző zseniális 18. századi angol karikatúrista, William Hogarth egy képpáron örökítette meg, mit gondol a különféle alkoholtípusok társadalmi hatásairól, így készült a fent részleteiben látható Beer Lane, valamint a rövidital emberellenes hatásait ábrázolni hivatott Gin Lane.)

Amikor a designpumpán megláttam Billy Monk fekete-fehér fotósorozatát, az ugrott be, hogy ez nem más, mint az amerikai Gin Lane, a pusztuló agyú 60-as évekbeli társadalom, melynek még nem adatott meg, hogy jóféle kézműves sörrel öblögesse a torkát, helyette rövidet piált és kólával kísérte. A szereplők magatartása szépen elmeséli az olcsó rövidital hatását az emberi agyra.

A teljes galéria a designpumpán >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr962706981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel Ortega 2011.03.03. 18:48:13

Ez még itt nem amerika :) Ez Dél-Afrika.

Gérard Duchemin 2011.03.03. 21:49:06

Micsoda erkölcsi fertő!! Még jó hogy előtte ittam egy Békésszentandrási fekete könnyet, ha nem tettem volna, biztosan elájultam volna. :-)

Serkoptató 2011.03.04. 09:23:34

@Gérard Duchemin: és még mondja valaki, hogy nem hiába óvták anno a magyar fiatalokat a kokakóla-mámorban fetrengő nyugattól.
süti beállítások módosítása