Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



Egy palackot tudtam elhozni a Kernel szombat délelőtti kirakodásából, ez a Pale Ale Nelson Sauvin. A címkén látható csúnya sebekért a repülőtéri poggyászrakodók felelősek, ugyanis addig dobálták a táskámat, amig a 3 fesztiválpohár és egy igen eredeti ausztrál kézműves sör össze nem tört benne, és nem csak, hogy összetört, de a Fuller’s Brewer’s Reserve Oak Aged díszdobozát is széjjelvagdosta, valamint az ingeimet feltöltötte finom porszerű üvegszilánkkal.
 


Sajnos én sem figyeltem oda eléggé, így mire itthon megkóstoltam, már jócskán lejért a szavatossági ideje. Opálos, sötét sárga folyadék. Habja hófehér, nem túlzottan izmos. Az illata gyönyörű – ananász, rózsa és kiwi – ezért biztos, hogy belekóstolok. A lejárt szavatossági idő némi savankás agg ízt ad a sörhöz, de semmiképp sem szörnyű, csak gyengélkedik. A komló viszont dolgozik benne keményen. A Nelson Sauvin egy különleges újvilági komló, ami a Sauvignon Blanc-ról kapta a nevét, főleg azért, mert az illata okán ezt is a friss egreshez hasonlítják, akárcsak amazt. A Nelson Sauvin a hűvös égövi fehér borok zamatát kölcsönzi a söröknek – tényleg egy csoda. >>>


 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr453211114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.09.08. 13:05:22

Nagyon jó a fotó! Pár hete dolgozgattam a padlószőnyegen, és kitettem egy a tetején szélesen kiöblösődő belga pohárba kitöltött üveg Landbiert (phár, mert a belgák a 0,3 sörhöz hagynak 0,25 helyet a habnak :) az ablakpárkányra, hogy fel ne borítsam, de azért kéznél legyen. Ahogy felnéztem, megláttam alulról a sörhabot. Rögtön az jutott eszembe, hogy ha esetleg fulladásos halált kell halnom, ezt vigyem utolsó emlékképként a pokolba.

Gérard Duchemin 2011.09.09. 09:11:23

"Rögtön az jutott eszembe, hogy ha esetleg fulladásos halált kell halnom, ezt vigyem utolsó emlékképként a pokolba."

Ezt most nem értem. A fulladásos halál determinál a pokolra, vagy csak magadról gondolod, hogy odamész a halálod után? Vagy ez csak költői kép volt, és minden meghalást pokolrajutással azonosítasz?

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.09.09. 09:50:39

@Gérard Duchemin: Dante katalógusa alapján nekem van egy-két helyen már előjegyzésem, sz'al magamról gondolom. De praktikusan inkább a pokolban nem hiszek, minthogy felhagyjak az oda juttató cselekedeteimmel.

sovesztomesz 2011.09.23. 10:55:23

A Black IPA-juk se semmi!!! :-)
süti beállítások módosítása