Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Brewdog fesztivál

2012.09.02. 13:44 - TonyCaviar

brewdogbudavár.jpg

Kurucz Dani a Budavári Sörfesztivál szervezője kedvesen rámutatott, hogy nem volt tőlem korrekt dolog, amikor fentebb egy rosszul sikerült kitelepülés miatt az egész Budavári Sörfesztivált elparentáltam kézműves aranyásó fesztiválként. És ebben van némi igazság: ennyi erővel BrewDog fesztivált is mondhattam volna. Ugyanis a fesztivál nagy ívű vegyességének hála, jó dolgok is bekerültek a kínálatba – a csomó magyar kézműves főzde mellett idén először települt ki a BrewDog nálunk – armando_Grabanc_otchoa értő kezelésében, valamint megkóstoltam életem első tisztességes sörpárlatát, a Nobilis Dreher Bakból főzött barnasörpárlatát. Továbbá megkóstoltam Valerio panzarottiját, ami gyakorlatilag egy jóféle töltött lángos, ami valamiért feleannyira sem zsíros és gejl, mint a hagyományos magyar lángos.

Mindazonáltal nem vagyok benne egészen biztos, hogy a fesztivál szervezői megfelelő körültekintéssel választották ki a fellépőket. A legkínosabb magyar és külföldi húzónevek, valamint a napközben folyton hallható vidéki diszkópüfölés miatt estefelé a Budavári Palota történelmi háttere előtt nem annyira a Beer Street, mint inkább a Gin Lane hangulata uralkodott. A tavalyihoz képest érezhetően süllyedt a látogatók életkorszintje, és ez nyilván nem tett jót a kulturált alkoholfogyasztás gyakorlásának. Azt, meg hogy az idősebb, kultúrára érzékenyebb korosztályt műbajor sramlival kívánták szórakoztatni, egyenesen kikérem magamnak.
Sörbúvárnak is megvannak a maga meglátásai a Budavári Sörfesztivál és a sörkultúra kapcsolatát illetően >>>, aztán nálam sokkal lelkiismeretesebben végig is ment a választékon >>>. KK így írt erről >>> És UP elmondta azt amit én sem, hogy egy gagyi fesztivál még hagyján, de az, hogy miért van és hová vezet, és hogy a hülyeség nem ártatlan zavaró tényező, hanem romboló erő, na az itt szépen le van írva >>>

Nektek bejött?

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr24747406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Házmester 2012.09.02. 15:07:10

A programfüzet alapján szinte minden nap volt valami jobb koncert, sajnos gyakorlatilag egyiken sem voltam ott, hogy a többi fellépő milyen, az nem is igazán érdekel amíg nem muszáj hallgatnom. A Rednexet meghívni elég rossz ötlet volt egyébként.
A sörökről annyit, hogy tavaly több volt a jó (bár nem biztos hogy sörfesztivál lényegét megragadó) német sör, és kevesebb a cider, ótvar szilvaszirupos soproni, kézművesnek nevezett pancsolt ászok, és hasonló sört csak hírből ismerő pancsolmányok.
Szerencsére valóban volt sok finom hazai kézműves sör, ülföldi premium sör (igen, pl a brewdog), úgyhogy nem okozott gondot, hogy mit igyak. A tavalyi hangulata jobb volt, de még mindig remek élmény az egész.

gregibroki 2012.09.11. 15:44:33

én nem szeretem a sörfesztiválokat, mert lehúzásnak élem meg az egészet; inkább a kocsma :)
kivéve persze a Főzdefeszt, mert ott nem kell jegyet venni és nem is húzós az árszint. De ott is nehezen tolerálom a tömeget, pedig szeretem az embereket :)
süti beállítások módosítása