Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.


cactus3.jpg

A Hopfanatic és a Fóti Sörfőzde után a Cactus most a Csakajósörök bolt klasszikusaira fűzött fel egy ételsort, amit a közönség február 13-án este kóstolhat meg. A sör-étel párosítások mögött ismét Kiss Hopfanatic Tamás áll, aki egyre izgalmasabb sör-étel párokat talál ki, elemelkedve a klasszikus irányoktól, a megdöbbentően találó párosításokig. Az első és az utolsó fogásra hosszan fogok emlékezni, az IP-chili ízpár pedig ezennel beírta magát a klasszikusok közé. A sörök ismertetését maga Kővári Gergő fogja teljesíteni. Foglalni az étterem elérhetőségén lehet.

A menü:

1.Svijansky Rytir
Cseh prémium pilsner
Füstölt lazac lime-os humusszal

2 Young’s Luxury Double Chocolate Stout
Grill ementáli mézes vinegrettel madár salátával

3.Brew Dog Hardcore IPA
Spagetti Aglio Olio Pepperonchino

4.Aecht Schlenkerla Rauchbier Urbock (Németország) Bajor füstölt tavaszi sör
Sörben sült tarja hagymás tormás puliszkával

5.Westmalle Dubbel (Belgium) Belga trappista erős ale
Narancsos mézes creme bruile

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr875067144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bud Taste 2013.02.07. 13:36:03

@TonyCaviar: Bocs, de csak a gasztronómiai szakkifejezések miatt:

vinaigrette
peperoncino
creme brulee

rambo13 2013.02.07. 16:52:50

@Bud Taste: na most magyarázkodhatok pif-nek, h nem rólad másoltam neki a privát üzenetet...

rambo13 2013.02.07. 17:42:15

@Bud Taste: mert szeretek mások hibáján a hátuk mögött élcelődni:)
viccet félretéve gasztro témában vele érdemes, hátha rajta keresztül lesz változás...nekem miért hinnének? :)

rambo13 2013.02.07. 17:43:37

@rambo13: ja azért neked is ejnye-benye, mert az helyesen:

Crème brûlée :)

kieső 2013.02.07. 18:49:01

Ez az (TCP/)IP Chili nagyon felizgatott, igazi kocka ételnek tűnik :-)

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2013.02.08. 07:39:41

@rambo13: @Bud Taste: Sztem nyugodtan lehet szólni bárkinek, ha van elírás / tévedés, amíg nem cseszegetés, hanem javító szándék van mögötte. Én a blogon múltkor 3-szor is elcsesztem a Gareth Oliver-t - remélem, most jól írtam :))

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2013.02.08. 07:44:35

Ja, közben megkaptam a választ, este 8-kor kezdődik a vacsora.

Bud Taste 2013.02.08. 08:15:28

@pif:
Yo Ain't no Joke Bloke!
Cos I'm nigga yo gonna pull the triggah?
My name is Garret You dirty ferret!

Bud Taste 2013.02.08. 08:20:20

@Bud Taste: I meant Garrett (fuckin phone) :)))

TonyCaviar 2013.02.08. 12:13:31

kösz, ezeket nem is ellenőriztem, csak bedobtam a kapott szöveget! mindjárt kijavítom...
süti beállítások módosítása