Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

whitehops.jpg

Termékfejlesztés @ Élesztő:
Főzdefeszt szervező és gerillából lett sörfőzdés áll a pultnál:
- Tomi, nem csinálsz valami búzasört a fesztre? Búzatematika lesz.
- De.
- És teszel bele sok amerikai komlót?
- Teszek.
- Rendben.

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr95345194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tafaya · http://www.fotoznijo.hu 2013.06.06. 15:04:02

Ebből rossz már nem sülhet, illetve főhet ki :)

alehunter 2013.06.14. 21:54:22

a white hops szerény véleményem szerint kicsit melléfogás; egy búzasör esetén ez a durva komlósság nekem nagyon idegen.

eatmoregold 2013.06.26. 13:39:01

Ittam belőle. Rettentően rossz volt, pedig nem vagyok egy válogatós fajta.
süti beállítások módosítása