Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Black Maria

2013.11.04. 10:55 - TonyCaviar

blackmaria.jpg

Halottak napján ne igyunk tingli-tangli világosat – itt a feketesöridő! A temető tele mécsessel, én itt lakom felette, nem megyek le, csak kinyitom a Black Maria-t, halottaim emlékére.

No need for the black maria
Goodbye to the east end sun


A Black Maria amúgy nem más, mint a rabszállító kocsi, ez valamiféle börtönbevonuló rigmus az alvilági hagyományban, amennyire meg tudtam állapítani. A sör meg egy dán fekete IPA, galaxy, centennial, columbus és cascade komlóval.
Sűrű fekete folyadék, hosszan tartó, grandiózus világosbarna habbal. Csodás hajnali kert illata van, távoli friss kávéval, levágott fű, ébredő virágok. Az íze pedig folyékony föld, majd régi hordó, nedves korhadt farönk. De van benne szeretet is - konyak, bor, kávé - és valami csodálatos virágos gyümölcsösség, ami egy pillanatra besüt a korhadt deszkákon át a fészerbe, és ebben a sugárban őszibarack, szilva, eper, és más érett gyümölcsök szellempanteonja, mielőtt átadná a helyét az alkoholos, balzsamosan komlós száraz végnek. Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr385612537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DanielOrtega 2013.11.04. 21:31:10

"Goodbye to the Brixton sun" :)

rambo13 2013.11.05. 07:35:28

@DanielOrtega: hát igen, de valamiért (szerzői jogok?) megváltoztatták a feliratot:
to-ol.dk/home/the-beers/black-maria/

DanielOrtega 2013.11.05. 18:52:22

@rambo13: az eredeti szöveg a Brixton sun, szerintem véletlenül elírták East end-re aztán javították.
Én meg csak a dalszöveget idéztem :)

rambo13 2013.11.05. 19:13:00

@DanielOrtega: igen, tudom, h az az eredeti, nem véletlenül linkeltem az első videót
DE
ha megnézed a to-ol honlapot, amit linkeltem, akkor ott a címkén brixton van, míg dani fotóján east end !!!!

DanielOrtega 2013.11.05. 19:57:54

@rambo13: a facebookon a Brixtonos változat chardonnay-s hórdóban érlelt. Lehet ez a különbség.

DanielOrtega 2013.11.05. 21:07:02

@DanielOrtega: mégse :)
"Az íze pedig folyékony föld, majd régi hordó, nedves korhadt farönk. De van benne szeretet is - konyak, bor,"
süti beállítások módosítása