Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ozora1.jpg

Ezzel az elképedt mondattal nyugtázta a kedves fiatal rendőrkolléga a csomagtartónkban lapuló két rekesz Rizmájert, amikor Dádpusztára menet kipakoltattak velünk mindent. Amióta valaki kitalálta, hogy Ozora drogos fesztivál, és ezt el is hitette a rosszindulatra mindig is érzékeny magyar médiával és a hatóságokkal, azóta mindenkit átvizsgálnak.
Pedig, ha tudnák. Van a fesztiválon kb. 6 db 25 méteres pult egyenként 25 eladóval, és számolatlan mennyiségű csappal és hűtővel. Kétféle sört árulnak. Dobozos és csapolt Sopronit. És mind a kettő 550 forint. Nem kell gondolkodni, csak azt kell eldöntened táncolni mész dobozossal vagy üldögélni csapolttal. És azt is elárulom, hogy elképesztő mennyiségű sör fogy.
De nem is ez a lényeg. Tavaly levittem a szervezőknek egy pár üveg házisört a Táncoló Medve pécsi formációtól, akik a Medvetáncot is jegyzik, idén pedig már meghívták őket, hogy főzzenek ott helyben sört. Úgyhogy ha a pultokban nem is igazi sör ment, csak nagyüzemi, az ősközösségi főzőkunyhóban házi sört főztek – nyílt lángon! Ha valaki megkóstolta, írja már meg, milyen volt!

ozora2.jpg

Do they drink beer at all on Ozora?

This is what the brainwashed policemen asked when searching our car - filled with craft-beer - on our way to Ozora Festival, that has been dubbed as a drug-festival by hostile media and authorities. If only they knew what was going on… Ozorians do not only drink hektoliters of beer, but this year we had one of our most talented young homebrewers brew a few batches on open fire!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr256579179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Túrós (törölt) 2014.08.07. 12:56:34

brainwashed policemen...
najó azért nem kéne ennyire a másik szélen szélsőségeskedni

armando_otchoa · http://www.csakajosor.hu 2014.08.08. 17:39:33

én ittam pénteken a saját tételeimet. Szombaton pedig végtelen mennyiségű dobisöcire hergeltem rá magam. Kivel találkoztam?
A délután hatos Grabanc koncertet pl. átaludtam...

TonyCaviar 2014.08.20. 14:27:10

@Túrós: nem pontosan értem, mire gondolsz...

gilgalad 2014.08.26. 15:41:06

Szerintem arra gondolt, hogy nem feltétlenül agymosott az a rendőr, vagy akár civil, aki úgy gondolja, hogy ezen a fesztiválon jól szétcsapatják magukat a révült résztvevők, és nem feltétlenül alkohollal. Persze rámásztak a témára, de egy őszinte rendőri rácsodálkozást így minősíteni. Gondolom soha senki nem lufizott ott, meg az egyéb okosságok is messziről elkerülik ezt a placcot :-)

TonyCaviar 2014.09.15. 16:29:16

agymosott alatt azt értem, hogy ozorával kapcsolatban agymosott. ugyanezek a rendőrök nincsenek agymosva a szigettel kapcsolatban, ahol ugyanannyi drog fogy vagy több, mégsem állítanak meg mindenkit.
süti beállítások módosítása