Folyékony Kenyér - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/01/13/itt_ivott_budapest_a_80_as_evekben/full_commentlist/1#c37296822
Válasz erre: Itt ivott Budapest a 80-as években
2019-06-10T15:43:18+02:00
2019-06-10T15:43:18+02:00
katika1965
http://blog.hu/user/151647
Én életemben olyan finom brassóit nem ettem mint a Kupa alias sirató etteremben.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes/full_commentlist/1#c37019525
Válasz erre: Itt a Soproni Meggyes
2019-04-04T16:53:03+02:00
2019-04-04T16:53:03+02:00
pif
http://blog.hu/user/258210
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes?full_commentlist=1#c37018769" class="reply_nick_789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37018769 );">@TonyCaviar</a>: Balatonon van még belőle, nálunk csak a kis számozott füles korsócska van otthon :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes/full_commentlist/1#c37018769
Válasz erre: Itt a Soproni Meggyes
2019-04-04T13:40:46+02:00
2019-04-04T13:40:46+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes?full_commentlist=1#c37010967" class="reply_nick_258210" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37010967 );">@pif</a>: Ha megtalálom a régi kaptárformákkal díszített füles mézes poharat, akkor lehet hogy azt választottam volna:) de nem találom évek óta...
https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes/full_commentlist/1#c37010967
Válasz erre: Itt a Soproni Meggyes
2019-04-02T15:45:15+02:00
2019-04-02T15:45:15+02:00
pif
http://blog.hu/user/258210
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes?full_commentlist=1#c37010889" class="reply_nick_789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37010889 );">@TonyCaviar</a>: és egy ilyen meggyes sörnél ez elsődleges :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes/full_commentlist/1#c37010889
Válasz erre: Itt a Soproni Meggyes
2019-04-02T15:31:23+02:00
2019-04-02T15:31:23+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes?full_commentlist=1#c36989561" class="reply_nick_258210" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36989561 );">@pif</a>: ja elmondanám, hogy ez a kedvenc söröspoharam, minden sör finomabb belőle... szűk a szája koncentrálja az ízeket vagy valami...
https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/04/01/itt_a_soproni_meggyes/full_commentlist/1#c36989561
Válasz erre: Itt a Soproni Meggyes
2019-04-01T18:07:04+02:00
2019-04-01T18:07:04+02:00
pif
http://blog.hu/user/258210
az a 80-as évekbeli lakótelepi stílű üvegpohár mindent visz! :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2019/02/26/itt_az_opera_az_elso_magyar_craft-gin/full_commentlist/1#c36818933
Válasz erre: Itt az Opera – az első magyar craft-gin!
2019-02-28T15:37:45+01:00
2019-02-28T15:37:45+01:00
336
http://blog.hu/user/246326
A Gin mai népszerűsége nagyban a törvényi meghatározás hiányának köszönhető. Amiben boróka van, az Gin. Az alkotói szabadság tehát sokkal nagyobb, mint bármilyen más nemzetközileg ismert alkoholfajtánál. Ahogy az egyébként relatív szigorúan szabályozott skót whisky főzdék is igyekeznek a törvényi kereteken belül a sokféleségre törekedni, például a különböző finish-ek használatával,- azzal a céllal, hogy többféle többeknek tessen, azaz többet lehessen eladni - úgy az egyébként extrém konzervatív Cognac házak között is kezdenek megjelenni az első fecskék, akik mernek másmilyet készíteni. A Gin tehát lépéselőnyben van, sőt bizonyos szempontból beérhetetlen előnyben, ennek köszönhető a mai divatja, de jönnek a követők!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c36202536
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-11-26T18:05:57+01:00
2018-11-26T18:05:57+01:00
szanisz
http://blog.hu/user/341562
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez?full_commentlist=1#c36202398" class="reply_nick_789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36202398 );">@TonyCaviar</a>: Az emberek fejében a név érelemszerűen szorosan összekapcsolódik a sörrel, akkor is, ha a jog a kettőt elválasztja.<br />
<br />
A fóti sör a továbbiakban nem viselheti a nevet - azt a nevet, ami mögött a termék maga az ő gyártmányuk volt egészen idáig. <br />
<br />
Ők adták a sört a névhez, vagy te adtad a nevet a sörhöz? Mi a FŐ termék? Ezt kellene eldönteni, és akkor már beljebb is lennénk.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c36202398
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-11-26T17:51:58+01:00
2018-11-26T17:51:58+01:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez?full_commentlist=1#c36181138" class="reply_nick_341562" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36181138 );">@szanisz</a>: A név és a design az én szellemi termékem. Mást sehol sem állítottam.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2009/09/26/title_107705/full_commentlist/1#c36198552
Válasz erre: Oktoberfest Bier Budán
2018-11-26T06:41:38+01:00
2018-11-26T06:41:38+01:00
PaulanerShop
http://blog.hu/user/1385345
@Paulaneres: Némi helyesbítés azoknak, akik esetleg eljutnak ide.<br />
A Paulaner Shop még megvan Budakeszin, de már másik helyen a Pátyi út 5. sz. alatt található a Budaörsi úttal szemben, a CBA mellett.<br />
És már nem szállítunk ingyen. Igen, ez rossz hír, de az a szállítói kapacitás megszünt, ami a nyitás környékén 2012-ben volt.<br />
És egy apró reakció a cikkben írtakhoz: a Paulaner még mindig kizárólag Münchenben főzi a söreit. Részletesebben itt: <a rel="nofollow" href="https://paulanershop.hu">paulanershop.hu</a>
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c36181138
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-11-23T08:50:37+01:00
2018-11-23T08:50:37+01:00
szanisz
http://blog.hu/user/341562
A forradalom felzabálja a gyermekeit ?<br />
<br />
A marketing fontos és respekt jár érte, részed van a sikerben. <br />
<br />
De maga a termék több a csomagolásnál, a kreatív erőknél. A szellemi termék a sör, amit nem te találtál ki, nem te főzted le először. Nem a te terméked.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/11/gemenci_gabonaparlat/full_commentlist/1#c35921709
Válasz erre: Gemenci Gabonapárlat
2018-10-04T08:11:33+02:00
2018-10-04T08:11:33+02:00
O.Ádám
http://blog.hu/user/515369
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/11/gemenci_gabonaparlat?full_commentlist=1#c35815513" class="reply_nick_368534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35815513 );">@griiischdoov</a>: Inkább azt szögezzük le, hogy ez a whisky–whiskey „ellentét” csak egy 70 éves marketingblöff, amit ugyanazzal a gyermeki naivitással nyalt be a világ, mint amivel az italmarketing hülyeségeit általában szokás.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://abszint.com/2015/05/23/a-whisky-es-a-whiskey-ugyanaz/">abszint.com/2015/05/23/a-whisky-es-a-whiskey-ugyanaz/</a>
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35863353
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-21T07:32:58+02:00
2018-09-21T07:32:58+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
Meg a Nap utca 19-ben, a Hudi Hudi bemutatóteremben
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35863347
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-21T07:31:48+02:00
2018-09-21T07:31:48+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez?full_commentlist=1#c35863017" class="reply_nick_314474" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35863017 );">@Hamilcar</a>: Szia, egyelőre itt: <a rel="nofollow" href="https://hudihudi.hu/termek/yeast-works-keseru-mez-5-5-0-33ml-dobozos/">hudihudi.hu/termek/yeast-works-keseru-mez-5-5-0-33ml-dobozos/</a>
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35863017
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-20T23:47:08+02:00
2018-09-20T23:47:08+02:00
Hamilcar
http://blog.hu/user/314474
Hol lehet (majd?) kapni a dobozos verziót?
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35862735
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-20T22:18:02+02:00
2018-09-20T22:18:02+02:00
Trouble
http://blog.hu/user/40976
Remélem a megújulás jegyében nem b@szták el ! A hőskorban kedvencem volt!Aztán amikor már mindenhol elérhető lett, akkor nagyon nem izlett!Mostanra full visszakűzdötte megát(na ezt nem szeretném elveszíteni!Érdekes adalék: nagyon frisset nem szabad megvenni, kb. 3 hónaptól jó!Sokkal több hónaposan még jobb de ott a régi lezárás kapcsán nem biztos, hogy elég a szénsav!Láttam az új saját palackot(de min 3 hónaposal még nem találkoztam) ezért véleményem sincs!Viszont ha (miért kell mindenáron változtatni azon ami hibátlan), mint mondtam jaj nektek he elb@........... :))
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35861557
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-20T17:37:29+02:00
2018-09-20T17:37:29+02:00
pif
http://blog.hu/user/258210
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez?full_commentlist=1#c35857147" class="reply_nick_28753" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35857147 );">@rowi</a>: Fekete Bárány ősszel volt csak, első kanyarban a Majoros Gábor egy Pale Ale-t és egy Porter-t az Éjféli Portást főzött
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35860323
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-20T13:31:23+02:00
2018-09-20T13:31:23+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez?full_commentlist=1#c35857131" class="reply_nick_28753" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35857131 );">@rowi</a>: Én úgy emlékszem, hogy a Fekete Bárány eggyel később jött
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35860317
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-20T13:30:25+02:00
2018-09-20T13:30:25+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez?full_commentlist=1#c35857147" class="reply_nick_28753" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35857147 );">@rowi</a>: Igen, csak offline van, mert sorsolás is lesz hozzá, és csak a Méz mellé jár, hogy ne lehessen csak úgy össze-vissza kitöltögetni
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35860309
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-20T13:29:28+02:00
2018-09-20T13:29:28+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez?full_commentlist=1#c35859911" class="reply_nick_1388329" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35859911 );">@erdekes00</a>: Kedves erdekes00, köszönöm a kommentet, bizonyára nagyon tájékozott vagy az ügyben, ha ennyire kifinomult véleményed van:) - és direkt ezért az értékes kommentért regisztráltál az oldalra!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35859911
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-20T11:50:01+02:00
2018-09-20T11:50:01+02:00
erdekes00
http://blog.hu/user/1388329
Kamus disznó. "Bart Dániel szellemi terméke"<br />
Ez a legalja, amit csinálhat egy ember ebben az iparban.<br />
És Bart Dániel a legalja.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35857147
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-19T20:25:34+02:00
2018-09-19T20:25:34+02:00
rowi
http://blog.hu/user/28753
és hol a kérdőív? vagy csak offline van?
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35857131
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-19T20:24:09+02:00
2018-09-19T20:24:09+02:00
rowi
http://blog.hu/user/28753
én emléxem egy harmadikra is, amit vadásztam össze-vissza, de esély nem volt rá, így végül is korrekt nem számolni. fekete bárány:)<br />
<br />
de emlékszem ezekre az időkre, amikor a szimplába csak a tudorok mentek rutinból a hátsó pulthoz, mert csak ott volt keserű méz, és ráadásul elég jó áron
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/19/itt_az_uj_keseru_mez/full_commentlist/1#c35856501
Válasz erre: Itt az új Keserű Méz
2018-09-19T18:15:15+02:00
2018-09-19T18:15:15+02:00
pif
http://blog.hu/user/258210
na azért ott volt a Black Rose meg a Szilvás is :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/10/a_kezmuves_sor_vajon_mi/full_commentlist/1#c35823891
Válasz erre: A kézműves sör vajon mi?
2018-09-13T12:07:45+02:00
2018-09-13T12:07:45+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/10/a_kezmuves_sor_vajon_mi?full_commentlist=1#c35821335" class="reply_nick_400335" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35821335 );">@Árpa Jankó</a>: bocs nem láttam, azt hittem válasz volt... semmi gond az antikapitalizmussal, csak az, hogy nem gasztronómiai fogalom. Én igyekszem megmaradni a gasztronómiánál, ami persze mindenfelé szerteágazik, de azokról már nem tudok biztosat mondani. Azt próbálom megmondani, hogy mit ér egy-egy sörjelenség a piacon, és nem azt, hogy melyik tulajdonosnak mekkora a morális értéke. Csak azért mert nem hadonászom a véres karddal, túlzás azt állítani, hogy hiszek a multinacionális sörgyártókban. Nem hiszek én semmiben, csak abban, amit a szememmel látok. Meg abban, hogy figyelni kell, és a időről időre revideálni a véleményünket, összeegyeztetni a valósággal, különben légüres térbe kerülünk... de nem akarlak amúgy meggyőzni, mindenkinek szíve joga abban hinni, ami felvillanyozza! Peace brada!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/10/a_kezmuves_sor_vajon_mi/full_commentlist/1#c35821335
Válasz erre: A kézműves sör vajon mi?
2018-09-12T20:56:15+02:00
2018-09-12T20:56:15+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
A cikkem nem válasz volt, hiszen öt nappal a te írásod előtt jelent meg. Az ízlésem sem változott első találkozásunk óta.<br />
Előtte, akkor és most is cseh sör hívő vagyok/voltam/leszek: <a rel="nofollow" href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2009/10/01/meghivtam_egy_sorre_kovacs_gabort">folyekonykenyer.blog.hu/2009/10/01/meghivtam_egy_sorre_kovacs_gabort</a><br />
Az „Elefánt a porcelánboltban” tű pontosan fogalmazza meg azt amit én érzékelek a helyzetből. És félek a jövő sajnos engem fog igazolni.<br />
És igen antikapitalista vagyok, meggyőződésem, hogy a multinacionális sörgyártóktól semmi jóra nem számíthatunk és nagyon sajnálom, hogy te hiszel bennük.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/10/a_kezmuves_sor_vajon_mi/full_commentlist/1#c35819345
Válasz erre: A kézműves sör vajon mi?
2018-09-12T16:21:02+02:00
2018-09-12T16:21:02+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/10/a_kezmuves_sor_vajon_mi?full_commentlist=1#c35814991" class="reply_nick_400335" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35814991 );">@Árpa Jankó</a>: olvastam a válaszcikked, és értem, hogy indulatosan véded a kis sörfőzdéket, gondolom azért, mert azt gondolod, csak ők csinálhatnak jó sört. <a rel="nofollow" href="https://serteperte.blog.hu/2018/09/05/elefant_a_porcelanboltban_319">serteperte.blog.hu/2018/09/05/elefant_a_porcelanboltban_319</a><br />
De ez ugye ez tényszerűen nem igaz. Ráadásul ők is csinálnak egy csomó szar sört. Akkor meg nem értem, miért öltesz páncélt, hogy megvédd pont a kisüzemi sörfőzdéket? És miért várod el tőlem ugyanezt?<br />
Jól látod, hogy régen sok 1-est róttam be a nagyüzemek bizonyítványába, mert annyit ért a teljesítményük. De ahogy az 1-esnek is az a lényege, hogy a diák fejlődjön, ezek a karók sem voltak hiábavalók, ha azt látjuk, hogy ma már egész normális mozdulatokra is képesek. Szerinted azért kellene 1-est adnom nekik, mert régen mindig 1-est kaptak? Nem lennék a tanítványod az iskolában:)<br />
Nekem pont a te cikked csakazértis antikapitalista protester hangvétele tűnik egy kicsit álságosnak, mintha csak azért lázadnál a nagyüzemek ellen, mert szereted, hogy a hajadat fújja a szél. Ez meg azt az érzést kelti, mintha régen is csak ezért tetted volna... vagy várjunk csak... te tetted egyáltalán? én úgy emlékszem, te sokáig teljesen jól elvoltál a nem túl fényes nagyüzemi sörökkel is...
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/11/gemenci_gabonaparlat/full_commentlist/1#c35815513
Válasz erre: Gemenci Gabonapárlat
2018-09-12T01:21:10+02:00
2018-09-12T01:21:10+02:00
griiischdoov
http://blog.hu/user/368534
Szögezzük le hogy Johnny walker whisky/Jameson whisky, a jack Daniel's / Jim beam Pedig whiskEY. Ég és föld a kettő. Sőt három. Skót / Ír / Amerikai. De szutyok az összes, ebben megegyeznek.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/10/a_kezmuves_sor_vajon_mi/full_commentlist/1#c35814991
Válasz erre: A kézműves sör vajon mi?
2018-09-11T21:57:40+02:00
2018-09-11T21:57:40+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Nem tehetek róla, de minél többet gondolkozom a címben feltett kérdésre adható válaszon, annál inkább álságosnak érzem a kérdést.<br />
Viszont azt érzem, hogy mintha hirtelen minden – eddig általad vallott – elvvel szembe menve magyaráznád a nagy sörgyárak – hangsúlyozom gyárak és nem sörfőzdék – bizonyítványát, amibe még nem is olyan régen, te írtad be a legtöbb elégtelent.<br />
Én sörgyárak stratégiáján nem érzek semmi védhetőt, mert ha ez manapság a rock and roll, akkor valahol, valami nagyon félrecsúszott.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2018/09/10/a_kezmuves_sor_vajon_mi/full_commentlist/1#c35811475
Válasz erre: A kézműves sör vajon mi?
2018-09-11T11:13:15+02:00
2018-09-11T11:13:15+02:00
kocsmablog
http://blog.hu/user/501609
Hiánypótló kézműves eszmefuttatás egzakt eredmény nélkül, amiben a kisüzemi-nagyüzemi megkülönböztetés is csak az aktuális törvényektől függ. :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2011/11/17/szenzacios_lelet_a_magyar_hazi_sorfozes_multjabol/full_commentlist/1#c35513611
Válasz erre: "A szívnek valóságos benzinje" - szenzációs lelet a magyar házi sörfőzés múltjából
2018-07-14T10:21:20+02:00
2018-07-14T10:21:20+02:00
Halák Anna
http://blog.hu/user/1332750
Imàdom a sört èn is s a pàrom is föleg a drehert
https://folyekonykenyer.blog.hu/2009/09/12/a_bananeszterek_bosszuja/full_commentlist/1#c34919948
Válasz erre: A banánészterek bosszúja
2018-04-02T18:20:18+02:00
2018-04-02T18:20:18+02:00
zombie67
http://blog.hu/user/267915
Citromízű pina, nincs a Zaldiba, mer' nem kő senkinek ilyen galiba !
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c34748578
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2018-03-06T07:06:02+01:00
2018-03-06T07:06:02+01:00
Boby7
http://blog.hu/user/1134932
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548?full_commentlist=1#c32792683" class="reply_nick_1235713" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32792683 );">@OrovaBalázs</a>:
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/07/19/katalonia_ket_szek_kozt/full_commentlist/1#c33426987
Válasz erre: Katalónia két szék közt
2017-07-19T12:00:50+02:00
2017-07-19T12:00:50+02:00
promontor
http://blog.hu/user/73082
A Nyelvtannáci Ügyosztály nevében: katalán az, nem katalón... ;-)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c32956203
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2017-04-30T22:22:10+02:00
2017-04-30T22:22:10+02:00
Kafferbivaly Balambér
http://blog.hu/user/257608
Nekem izlik, tamogatom is rendesen az eladasi statisztikakat folyamatos vasarlassal. <br />
Remelhetoleg nem lesz a nagy kedvenc Soproni 1895-hoz hasonlo mostohagyerek es nem lesz beersona-non-grata a Heineken hutokben...
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/01/15/thurn_und_taxis_roggen_1/full_commentlist/1#c32934003
Válasz erre: Thurn und Taxis Roggen
2017-04-27T14:17:49+02:00
2017-04-27T14:17:49+02:00
NessieGraf (törölt)
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2010/01/15/thurn_und_taxis_roggen_1?full_commentlist=1#c32933881" class="reply_nick_729940" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32933881 );">@Paulaneres</a>: szerencsére felénk pont van aki beszerzi. :) Kár, hogy nem forgalmazza itt. Még nem szűnt meg a gyártása a Ratebeer szerint.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/01/15/thurn_und_taxis_roggen_1/full_commentlist/1#c32933881
Válasz erre: Thurn und Taxis Roggen
2017-04-27T13:58:46+02:00
2017-04-27T13:58:46+02:00
Paulaneres
http://blog.hu/user/729940
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2010/01/15/thurn_und_taxis_roggen_1?full_commentlist=1#c32933363" class="reply_nick_197206" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32933363 );">@NessieGraf</a>: Sajnos a német cégóriás úgy döntött, hogy 2017-től ezt a sört már nem forgalmazza, nem adja el. Magyarországra. Ezért nincs már a termékeink között.<br />
A döntés okát nem tudjuk, nem szokták indokolni.<br />
Itt-ott még fellelhető belőle egy-egy palack vagy egyes boltok be tudják szerezni pl. Ausztriából. Sajnos Nekem erre nincs lehetőségem.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/01/15/thurn_und_taxis_roggen_1/full_commentlist/1#c32933363
Válasz erre: Thurn und Taxis Roggen
2017-04-27T12:52:19+02:00
2017-04-27T12:52:19+02:00
NessieGraf (törölt)
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2010/01/15/thurn_und_taxis_roggen_1?full_commentlist=1#c17512385" class="reply_nick_729940" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17512385 );">@Paulaneres</a>: tegnap ittam ilyet. Remek. Pont úgy változtatja a rozs a sör színét és ízét, mint a kenyérét. Kifejezetten sajnálom, hogy a webáruházatokban épp nincs. Pedig kiváló, üdítő, nyári ivósör lehetne.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c32797237
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2017-04-08T01:03:52+02:00
2017-04-08T01:03:52+02:00
lgt99
http://blog.hu/user/417608
A Heineken már tavaly megjelent az utolsó Budavári Sörfesztiválon a Martfűn készült szűretlen és pasztőrizálatlan 7%-os (igaz kukoricás) APA sörrel. Sörfőző Papp Nándor, Farkas Péter és Szabó József.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c32797227
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2017-04-08T01:00:41+02:00
2017-04-08T01:00:41+02:00
lgt99
http://blog.hu/user/417608
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548?full_commentlist=1#c32794483" class="reply_nick_649469" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32794483 );">@axolotl77</a>: A TESCO-ban egy hete mindenhol van palackos 209 forintért.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c32796075
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2017-04-07T21:01:08+02:00
2017-04-07T21:01:08+02:00
Peppermaster
http://blog.hu/user/339900
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548?full_commentlist=1#c32794483" class="reply_nick_649469" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32794483 );">@axolotl77</a>: <br />
<br />
CBA-ban ma vettem.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c32794483
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2017-04-07T17:39:42+02:00
2017-04-07T17:39:42+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
Már harmadik hete keresem az Intersparban. Semmi.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c32792683
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2017-04-07T13:25:24+02:00
2017-04-07T13:25:24+02:00
OrovaBalázs
http://blog.hu/user/1235713
És tényleg jó!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/04/07/soproni_ipa_548/full_commentlist/1#c32791825
Válasz erre: Soproni IPA 2017
2017-04-07T11:39:31+02:00
2017-04-07T11:39:31+02:00
Pável
http://blog.hu/user/220385
és még a neve sem olyan ostoba marhás, mint pl. a bivalyos sörnevek, hanem őszinte és aranyos...<br />
<br />
+1<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.ratebeer.com/beer/soproni-ovatos-duhaj-ipa/498357/119920/">www.ratebeer.com/beer/soproni-ovatos-duhaj-ipa/498357/119920/</a>
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/15/freigeist_sorkostolo_a_sefoduban/full_commentlist/1#c32483781
Válasz erre: Freigeist sörkóstoló a Séfodúban
2017-02-20T19:51:04+01:00
2017-02-20T19:51:04+01:00
pif
http://blog.hu/user/258210
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/15/freigeist_sorkostolo_a_sefoduban?full_commentlist=1#c32483763" class="reply_nick_258210" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32483763 );">@pif</a>: ja bocs, látom, hogy két különböző
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/15/freigeist_sorkostolo_a_sefoduban/full_commentlist/1#c32483763
Válasz erre: Freigeist sörkóstoló a Séfodúban
2017-02-20T19:49:46+01:00
2017-02-20T19:49:46+01:00
pif
http://blog.hu/user/258210
a Quince az nem rebarbara (Rhubarb), hanem birs
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal/full_commentlist/1#c32431304
Válasz erre: Székely vicc lelőtt poénnal
2017-02-13T17:28:52+01:00
2017-02-13T17:28:52+01:00
Csigás Zoltán
http://blog.hu/user/822445
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal?full_commentlist=1#c32421714" class="reply_nick_789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32421714 );">@TonyCaviar</a>: Pontosan! Sosem értettem, hogy miért kell két cég vitájából nemzeti kérdést csinálni, és azt sem tudom megemészteni, hogy vannak akiknek át lehet vágni a hátán, ha a balta nyele piros-fehér-zöld szalaggal van betekerve! Az ilyesmi kimondottan árt a nemzetnek, az meg főleg, hogy aki így gondolkodik, az meg van róla győződve, hogy, aki nem osztja maradéktalanul a nézeteit, az egyenesen az ellentáborba tartozik!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal/full_commentlist/1#c32428288
Válasz erre: Székely vicc lelőtt poénnal
2017-02-13T10:38:24+01:00
2017-02-13T10:38:24+01:00
tsk
http://blog.hu/user/258434
Felmerül néhány kérdés azután hogy a Heineken megnyerte a pert. Pl. most már hogy törvényileg övék a Csíki sör márka, vagyon ki fogják hozni a saját "Igazi csíki sör"-üket, így magyarul ráírva az üvegre? Esetleg ráírják a Ciuc Preimura hogy csíki sör? Mert most még a termékükön egy magyar szó sincs, se az hogy "sör". Eladják magukat hogy ők is a helyi magyar emberek érdekeit nézik, de még arra se képesek hogy a dobozon szereplő Mikó-vár alá kiírják hogy Csíkszereda, hanem csak a román Miercurea Ciuc szerepel. Innentől kezdve védhetetlen a Heineken álláspontja, nem akarnak ők semmi mást csak kinyírni a konkurenciát. Kb. az elejétől tudták hogy soha nem fogják visszaszerezni a Ciuc korábbi piaci részesedését, de nem is az volt a céljuk. Lezúzták a saját márkájukat (ami nem is olyan nagy baj van másik elég) de legalább mindenkinek megmutatták hogy velük nem lehet packázni. Csak akkor kezdtek el nyivákolni mikor kiderült hogy esetleg elszámolták magukat, és a bojkott miatt más márkáik értékesítése is bezuhanhat. Teljes joggal megérdemli a Heineken amit kap, lettek volna okosabbak már az elején. (Külön vicces mikor arra hivatkoznak hogy gyárakat kell bezárjanak, munkásokat kirúgjanak. Az emberek nem fognak e miatt kevesebb sört inni, a gyáraikat munkásaikat örömmel átveszi a konkurencia, aki remélhetőleg tanult az esetből és nem lesz bunkó a fogyasztóival)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal/full_commentlist/1#c32421714
Válasz erre: Székely vicc lelőtt poénnal
2017-02-12T10:22:36+01:00
2017-02-12T10:22:36+01:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal?full_commentlist=1#c32417954" class="reply_nick_986682" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32417954 );">@Jakab.gipsz</a>: Te régen is kommenteltél ide, nem? (csak, hogy akkor te nem vagy robot-troll) Bántottak? Vagy mi a baj? Eddig az FK-t nem látogatta nemzeti troll, de isten hozott:) Annyira sematikus, és kiszámítható, amit írsz, hogy kb olyan érzés válaszolni, mintha a gázművek automata telefonközpontjával vitatkoznék. De tessék: ha elolvasod, látod, hogy pontosan a hazafiságot kedveltük a brandben, és akkor lett rosszkedvünk, amikor ezt az élményt elvették tőlünk és hadrendbe állítottak minket fogyasztókat egy üzleti kérdésben. Mi patrióták vagyunk, ezért a hazafias erényeket kedveljük, támogatjuk. A csúsztatás és az uszítás nem tartozik ezek közé. A bárgyú nacionalizmus se. Aki nem veszi észre a hibát bizonyos dolgokban, csak mert azok magyarok, az nem igazi hazafi, mert gyengíti a népét ostoba ajnározással és kritikátlansággal. Elég, ha tükörbe nézel - te pl csak azért írhattad le ezt kis nyomiságot, mert olyan környezetben élsz, ahol minden butaság megengedett, ha magyar. Gondolom magad sem vagy túlságosan kiművelt gondolkodó, ezért keresel olyan társaságot, ahol a butaság is erénynek tud számítani. Nincs is bajom ezzel, amíg a négy fal közt csináljátok, de kicsit azért vicces, hogy te próbálod meg megmondani, mi a hazafias és mi nem. Én - hála az efféle kommenteknek - jól tudom, hogy sok a buta magyar ember, de azért nem gondolnám, hogy ők nem magyarok és egy másik táborhoz/néphez tartoznának. Hát akkor legyél oly szíves elfogadni, hogy nem csak buta magyarok vannak, akiknek bármi jó, amin van egy nemzeti színű szalag, hanem vagyunk még egy páran, akik hajlandóak gondolkodni.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal/full_commentlist/1#c32417954
Válasz erre: Székely vicc lelőtt poénnal
2017-02-11T16:10:46+01:00
2017-02-11T16:10:46+01:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
Érdekes megfigyelni egy amcsi vagy egy angol, francia,olasz, lehet patrióta, mert ez természetes, esetleg egy zsidó is lehet, de nekik kötelező, papírjuk is van van róla. Ámde egy magyar, az nem lehet, se patrióta, se hazafias vagy nemzeti érzetű, ha megpróbálja, majd mi a libsik gondoskodunk róla, hogy a fal adja a másikat, Nagyon ügyesek vagytok és persze leleményesek, (a genyák és a tolvajok mind összetartanak). Tisztelettel kérdezem, nem akartok-e libsikéim végre valahára elmenni a picsába és leszállni a magyarokról a minden napi kioktatásunkat pedig befejezni, kezd unalmas lenni, ez a sok jó tanács amit tőletek kapunk.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal/full_commentlist/1#c32417096
Válasz erre: Székely vicc lelőtt poénnal
2017-02-11T13:48:52+01:00
2017-02-11T13:48:52+01:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
Szerintem meg, hogy pont a tolvaj banda vette a "szárnyai alá", inkább árt nekik mint használ. Nem véletlenül vált szállóigévé még a magánnyugdíjvagyon lenyúlásakor, hogy védejen meg az orbánviktor!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal/full_commentlist/1#c32414238
Válasz erre: Székely vicc lelőtt poénnal
2017-02-10T21:48:36+01:00
2017-02-10T21:48:36+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
A marketingnek lehet, hogy nincsenek szabályai, de némi önkorlátozás nem árt néha. Arról, hogy tette tönkre ez a gátlástalanság márkákat hat éve írtam: <a rel="nofollow" href="http://serteperte.blog.hu/2011/02/28/elteritett_markak_1">serteperte.blog.hu/2011/02/28/elteritett_markak_1</a><br />
Frederick Hekkelberg története sem az ízlésem szerint való – vajon mit szól hozzá Konrad von Liberec? – de ez a marketing hekk még belefér a jópofaságba, hiszen jó a sztori és ez nem teszi bántóvá az átverést.<br />
A csíkszentsimoniak hekkje viszont ab start átverés volt, mert egy várható nacionalista érzelmi reakciót váltottak nem kevés készpénzre.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2017/02/10/szekely_vicc_lelott_poennal/full_commentlist/1#c32339368
Válasz erre: Székely vicc lelőtt poénnal
2017-02-10T10:43:38+01:00
2017-02-10T10:43:38+01:00
rambo13
http://blog.hu/user/680635
csak a marketing részhez:<br />
<br />
sztem igenis vannak szabályok, pl h nem nyúljuk le más reklámját. még a mozdulatsorok is ugyan azok<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=KlKMysTVY-E">www.youtube.com/watch?v=KlKMysTVY-E</a><br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=KIWmmbbALok">www.youtube.com/watch?v=KIWmmbbALok</a><br />
<br />
persze ez a reklámirodára nézve gáz...
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/11/08/blonder/full_commentlist/1#c32247707
Válasz erre: Blonder
2017-01-27T20:01:01+01:00
2017-01-27T20:01:01+01:00
bbazs74
http://blog.hu/user/1146450
Hm pedig jó lett volna. Kicsit közelebb van, mint Vonyarcvashegy. :D. Szívesen összevetettem volna más hasonló sörökkel.<br />
Kíváncsi lennék a receptre is. :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/11/08/blonder/full_commentlist/1#c32244057
Válasz erre: Blonder
2017-01-27T12:09:17+01:00
2017-01-27T12:09:17+01:00
sZalontai
http://blog.hu/user/221442
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2010/11/08/blonder?full_commentlist=1#c32234195" class="reply_nick_1146450" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32234195 );">@bbazs74</a>: <br />
Az mennyire vicces, hogy 6év alatt volt összesen 2 hozzászólás és most 2 nap alatt 2en is idetaláltunk :)<br />
Én amiatt kerestem rá, mert egy pacalozó után nézelődtem és Sülysáp határában láttam a google maps-en, hogy van egy sörfőzde. Bár a képek tanulsága alapján már nem üzemel, és a kép 2013-as:<br />
https://www.google.hu/maps/@47.4482676,19.5826242,3a,70.2y,151.68h,80.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1scdzHEC7jlWZKDNmpoiaz9g!2e0!7i13312!8i6656
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/11/08/blonder/full_commentlist/1#c32234195
Válasz erre: Blonder
2017-01-25T21:12:05+01:00
2017-01-25T21:12:05+01:00
bbazs74
http://blog.hu/user/1146450
Nagyon értékes írás volt.<br />
A történetben szerepelt, hogy néhány helyen palackozott formában is lehet(ett)kapni a Blonder sört. Ma is 2017-ban is elérhető palackozva? Ha igen, hol szerezhető be?
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/09/27/csakszolok/full_commentlist/1#c31337163
Válasz erre: Csakszólok
2016-09-27T20:40:13+02:00
2016-09-27T20:40:13+02:00
Kortyondiak
http://blog.hu/user/597102
Gondoltam ma rád, itt olvastam a Fourpure-ról,és vettem egy Shape Shifter-t (elém ugrott )!<br />
Konkrétan beszartam pont :))
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/08/12/plevna_tampere/full_commentlist/1#c31074430
Válasz erre: Plevna@Tampere
2016-08-26T19:41:39+02:00
2016-08-26T19:41:39+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2016/08/12/plevna_tampere?full_commentlist=1#c30987538" class="reply_nick_73082" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30987538 );">@promontor</a>: kedvenc finn szavam! hogy ronthattam el:(<br />
leszlesz
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/08/12/plevna_tampere/full_commentlist/1#c30987538
Válasz erre: Plevna@Tampere
2016-08-13T21:00:27+02:00
2016-08-13T21:00:27+02:00
promontor
http://blog.hu/user/73082
Csakhogy a nyelvi lektor szerepét ellássam, nem raventola, hanem ravintola. ;-)<br />
<br />
Amúgy köszi a finn utinaplót, remélem lesz folytatás.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/08/11/hello_suomi/full_commentlist/1#c30977438
Válasz erre: Hello Suomi
2016-08-12T09:33:07+02:00
2016-08-12T09:33:07+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2016/08/11/hello_suomi?full_commentlist=1#c30973808" class="reply_nick_73082" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30973808 );">@promontor</a>: jogos, köszönöm, javítom
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/08/11/hello_suomi/full_commentlist/1#c30973808
Válasz erre: Hello Suomi
2016-08-11T16:56:16+02:00
2016-08-11T16:56:16+02:00
promontor
http://blog.hu/user/73082
Helyesen Tuulensuu, a végén is két u kell...
https://folyekonykenyer.blog.hu/2011/03/31/samuel_smith_oatmeal_stout/full_commentlist/1#c30790488
Válasz erre: Samuel Smith Oatmeal Stout
2016-07-17T17:39:37+02:00
2016-07-17T17:39:37+02:00
kukikaa1986
http://blog.hu/user/270377
De miért nincs 100%-ban _pörköletlen_ zabmalátából készült sör? Vagy _pörkölt_ búzamalátából készült barna búzasör? Egyáltalán, miért az árpamalátából készült a legelterjedtebb? Ez adja a legtisztább színű terméket?
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/08/02/kis_radlerteszt/full_commentlist/1#c30591522
Válasz erre: Kis radlerteszt
2016-06-17T13:38:47+02:00
2016-06-17T13:38:47+02:00
gym
http://blog.hu/user/51652
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2010/08/02/kis_radlerteszt?full_commentlist=1#c10619719" class="reply_nick_93848" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10619719 );">@oszkar00</a>: Így van.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/06/09/mit_keres_a_pilsner_urquell_a_fozdefeszten/full_commentlist/1#c30591126
Válasz erre: Mit keres a Pilsner Urquell a Főzdefeszten?
2016-06-17T12:26:51+02:00
2016-06-17T12:26:51+02:00
steve10
http://blog.hu/user/514365
Több probléma van ezzel: <br />
- Úgy van elővezetve, mintha ez lenne a megváltás, miközben Csehországban először kis kocsmákban kezdték el árusítani...<br />
- 850-900 forint egy körsó? Prágában a legjobb helyen is a felébe kerül.<br />
- Mint minden magyar csapolónál túl van hűtve a sör!<br />
<br />
Megkóstoltam az ittenit, és egyébként jó volt - 15 perc után, amikor a maradék fél korsó már eléggé megmelegedett és lehetett érezni az ízét.<br />
<br />
Ja, és a PU a legjobb sör! A sok szerencsétlen issza a 20 forinttal magyar olcsóbb íztelen szarokat, miközben itt van ez az igazi sör. Szégyen! Meg az is, hogy nem tudnak Magyarországon normális nagyüzemi sört gyártani!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/06/09/mit_keres_a_pilsner_urquell_a_fozdefeszten/full_commentlist/1#c30582876
Válasz erre: Mit keres a Pilsner Urquell a Főzdefeszten?
2016-06-16T07:45:06+02:00
2016-06-16T07:45:06+02:00
rush4you
http://blog.hu/user/37067
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2016/06/09/mit_keres_a_pilsner_urquell_a_fozdefeszten?full_commentlist=1#c30545968" class="reply_nick_571497" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30545968 );">@Landulum</a>: <br />
<br />
biza így van, van az az összeg amiért korpásodik a hajam ;)<br />
<br />
PU, mint egyetlen jó itthon kapható nagyüzemi sör?<br />
ehe, keserű, mint az élet
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/06/09/mit_keres_a_pilsner_urquell_a_fozdefeszten/full_commentlist/1#c30545968
Válasz erre: Mit keres a Pilsner Urquell a Főzdefeszten?
2016-06-11T13:26:00+02:00
2016-06-11T13:26:00+02:00
Landulum
http://blog.hu/user/571497
Felemelő. Már csak a fesztivál nevéből kell kivenni a kézműves szót és minden szuper. Persze csak ha a góliát AB Inbev megengedi.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/04/22/11_fozdefeszt_the_return_of_the_lager/full_commentlist/1#c30524982
Válasz erre: 11. Főzdefeszt - The Return of the Lager!
2016-06-08T12:44:51+02:00
2016-06-08T12:44:51+02:00
divaoni01
http://blog.hu/user/417354
Komolyabb zuhék eléggé bezavarhatnak az időjósok szerint péntektől vasárnapig is.<br />
<br />
Készültök valamiféle ellenszerrel ? Sátorok, ponyva ilyesmi ?
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/04/22/11_fozdefeszt_the_return_of_the_lager/full_commentlist/1#c30367814
Válasz erre: 11. Főzdefeszt - The Return of the Lager!
2016-05-25T15:21:10+02:00
2016-05-25T15:21:10+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
Bocs, tárgytalan.<br />
Most néztem, hogy már el is készült. Méghozzá minden eddiginél igényesebben!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/04/22/11_fozdefeszt_the_return_of_the_lager/full_commentlist/1#c30367798
Válasz erre: 11. Főzdefeszt - The Return of the Lager!
2016-05-25T15:19:14+02:00
2016-05-25T15:19:14+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
Ígéretet tudtok tenni a sörlista megjelenésének időpontjára?<br />
Azért kell egy pár nap, hogy az ember utána tudjon nézni és el tudja dönteni, mit is fog megkóstolni.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/07/15/red_devil_ir_tipusu_voros_sor/full_commentlist/1#c30240744
Válasz erre: Red Devil - Ír típusú vörös sör
2016-05-07T04:54:39+02:00
2016-05-07T04:54:39+02:00
Fazakas László
http://blog.hu/user/790539
Én már ittam egy párszor Red Devilt, de negatív kritikát nem tudok vele szemben megfogalmazni. <br />
Árában korrekt, ízében pedig az, amit elvárunk tőle: - ír tipusú vörös sör. <br />
Az alkoholtartalmát nem mértem, ám ha az van ráírva, hogy 6%, akkor minden bizonnyal annyi. <br />
Mindenesetre ár/érték arányában a literes palack messze veri a fél literes Csíkit.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/03/07/magyar_sorvacsora_zurichben/full_commentlist/1#c29731826
Válasz erre: Magyar sörvacsora Zürichben
2016-03-08T14:54:32+01:00
2016-03-08T14:54:32+01:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
Wow!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/02/23/hableany_988/full_commentlist/1#c29647656
Válasz erre: Hableány
2016-02-26T01:04:09+01:00
2016-02-26T01:04:09+01:00
rambo13
http://blog.hu/user/680635
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2016/02/23/hableany_988?full_commentlist=1#c29628714" class="reply_nick_577408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 29628714 );">@olasz66</a>: csodalkoztam is, h hogyan lehetne "leghidegkomlozottabb" 3 g/l-es arannyal, az tok alap....
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/02/23/hableany_988/full_commentlist/1#c29634130
Válasz erre: Hableány
2016-02-24T08:22:23+01:00
2016-02-24T08:22:23+01:00
chr(27)
http://blog.hu/user/88713
akkor ezért volt Citra hiány (mostmár látom van a webshopban) :-)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/02/23/hableany_988/full_commentlist/1#c29628714
Válasz erre: Hableány
2016-02-23T15:59:05+01:00
2016-02-23T15:59:05+01:00
olasz66
http://blog.hu/user/577408
8kg megy 1200 Literhez
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/02/15/dr_bela_figyeljunk_oda_a_hubrisre/full_commentlist/1#c29578224
Válasz erre: dr. Béla – figyeljünk oda a Hübrisre!
2016-02-16T18:43:39+01:00
2016-02-16T18:43:39+01:00
apuska
http://blog.hu/user/3063
A Halálnak tegnap bemutatkoztam. Szkanderben nem túl erős.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2016/02/15/dr_bela_figyeljunk_oda_a_hubrisre/full_commentlist/1#c29567986
Válasz erre: dr. Béla – figyeljünk oda a Hübrisre!
2016-02-15T13:54:15+01:00
2016-02-15T13:54:15+01:00
Ervin / k viktor
http://blog.hu/user/600874
Úgy látom a főző társaság több söre is kifejezetten érdekelne. A beszerzési helyekre is roppant kivácsi lennék, mert még nem is láttam egy sörüket sem (vagy nem emlékszem rá).
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/11/24/becs_harmadszor/full_commentlist/1#c28652828
Válasz erre: Bécs harmadszor
2015-11-24T12:34:33+01:00
2015-11-24T12:34:33+01:00
armando_otchoa
http://blog.hu/user/202585
Nem az online kassza a gáz. Má szerintem.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/11/17/megnyilott_az_importer/full_commentlist/1#c28609186
Válasz erre: Megnyílott az Importer!
2015-11-17T16:11:50+01:00
2015-11-17T16:11:50+01:00
JanDítě
http://blog.hu/user/314431
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2015/11/17/megnyilott_az_importer?full_commentlist=1#c28608690" class="reply_nick_71239" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28608690 );">@attreides</a>: <br />
Tompa utca 17/a<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/elesztoimporter/">www.facebook.com/elesztoimporter/</a>
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/11/17/megnyilott_az_importer/full_commentlist/1#c28608690
Válasz erre: Megnyílott az Importer!
2015-11-17T15:12:29+01:00
2015-11-17T15:12:29+01:00
attreides
http://blog.hu/user/71239
egy utca+házszám segítene megtalálni :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/01/zirci_apatsagi_buza/full_commentlist/1#c28326382
Válasz erre: Zirci Apátsági Búza
2015-10-12T11:41:26+02:00
2015-10-12T11:41:26+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/01/zirci_apatsagi_buza?full_commentlist=1#c28272354" class="reply_nick_780770" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28272354 );">@alehunter</a>: sajnálom, hogy így érzed. Mivel ott voltam a dolog születésénél, drukkoltam neki és felfogtam, hogy a cél nem egy igazi craft-beer, hanem az, hogy jobb, izgalmasabb, kulturális marketinggel beállni a Heineken helyére, nem is úgy értékeltem a söröket, ahogy azt tettem volna, ha egy alanyi sörfőző bocsátja ki ezeket. Igyekeztem a helyén kezelni, én sem gondolom, hogy zseniálisak ezek a sörök, de nem sok értelmét láttam kritikusként "büntetni" a sztorit, ami egy szinten mégiscsak annak a jele, hogy Magyarországon diverzifikálódik a sörmezőny, és új lehetőségek nyílnak, ami mégiscsak a jobb sörkultúra irányába mutat. Azt hiszem ez a blog már rég nem arról szól, hogy megmondom, mi a finom és mi a szar, nem közvetlen fogyasztási tanácsokat adok, hanem a sörkultúra fejlődését dokumentálom, különös tekintettel a saját tevékenységemre:)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/01/zirci_apatsagi_buza/full_commentlist/1#c28272354
Válasz erre: Zirci Apátsági Búza
2015-10-03T19:20:28+02:00
2015-10-03T19:20:28+02:00
alehunter
http://blog.hu/user/780770
neked mennyit fizettek, hogy a hulladfék söreiket ihatónak tálald,TonyCaviar?!<br />
egy szégyen a sör is, meg az is, amit művelsz a főzde égbe marasztalásával!hogy a mondakörnél maradjak: 30 ezüstpénzért megérte?!?<br />
innentől a szememben nullát érsz, Caviar, pedig évek óta napi szinten követtelek és eddig adtam a véleményedre.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/nem_teljesen_vegleges_sorlista_x_fozdefeszt/full_commentlist/1#c28149478
Válasz erre: Nem teljesen végleges sörlista - X. FŐZDEFESZT
2015-09-19T22:59:29+02:00
2015-09-19T22:59:29+02:00
alehunter
http://blog.hu/user/780770
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/nem_teljesen_vegleges_sorlista_x_fozdefeszt?full_commentlist=1#c28045984" class="reply_nick_312927" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28045984 );">@_zizizi_</a>: bár ez lett volna a legnagyobb gáz, de az az idióta, aki a brewage sörök csapolásáért felelt, a söröket is keverte össze-vissza!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/02/zirci_apatsagi_belga/full_commentlist/1#c28149364
Válasz erre: Zirci Apátsági Belga
2015-09-19T22:44:31+02:00
2015-09-19T22:44:31+02:00
alehunter
http://blog.hu/user/780770
egyet kell, hogy értsek azzal, hogy a termék design nagyon korrekt. gratulációm a tervezőjének! és akkor itt nagyjából ki is merül a pozitívumok listája, merthogy a sör maga egy akkora rakás ürülék, hogy szót nem érdemes vesztegetni rá. azt kívánnám a főzőjének, hogy ezt vedelve kelljen végigszenvednie a gyarló életét
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/11/mauritius_643/full_commentlist/1#c28125838
Válasz erre: Mauritius
2015-09-17T09:31:12+02:00
2015-09-17T09:31:12+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
Nem csak a zirci söröket veri agyon, de a székesfehérvári porter sem olyan lett - szerintem - mint kellett volna lennie. Többen is észrevettük, hogy az savanykás volt. (Vagy eleve ez volt a szándék?) <br />
A bakonybélieknek mindkét sörét ittam, és teljesen elégedett voltam velük. Külön köszönet érte a Borsnak.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/11/mauritius_643/full_commentlist/1#c28102316
Válasz erre: Mauritius
2015-09-14T15:35:04+02:00
2015-09-14T15:35:04+02:00
delorian
http://blog.hu/user/902147
Ja, ez tényleg ott van. Kifejezetten finom lett. <br />
<br />
A másik reverendás "belgát" például simán kenterbe veri.<br />
<br />
Tehát Bakonybél-Zircz 1-0
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/11/mauritius_643/full_commentlist/1#c28092744
Válasz erre: Mauritius
2015-09-13T11:25:35+02:00
2015-09-13T11:25:35+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/11/mauritius_643?full_commentlist=1#c28088630" class="reply_nick_158938" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28088630 );">@Krutzifix</a>: nem írtam, hogy a másodikat nem kóstoltam meg:) a kezemet figyeld:)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/11/mauritius_643/full_commentlist/1#c28088630
Válasz erre: Mauritius
2015-09-12T20:21:49+02:00
2015-09-12T20:21:49+02:00
Krutzifix
http://blog.hu/user/158938
A kedvenc mondatom: " A Mauritius azonban sokkal jobban ízlett, ezért azt hazavittem és megkóstoltam." Próbálok rájönni, ha a helyszínen nem kóstolta meg a sört, akkor hogy van az, hogy az jobban ízlett? Kizárásos alapon?
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/nem_teljesen_vegleges_sorlista_x_fozdefeszt/full_commentlist/1#c28045984
Válasz erre: Nem teljesen végleges sörlista - X. FŐZDEFESZT
2015-09-09T20:42:27+02:00
2015-09-09T20:42:27+02:00
_zizizi_
http://blog.hu/user/312927
Apróság, de a BREWAGE az AT. AU-ból a kenguruk jönnek.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/nem_teljesen_vegleges_sorlista_x_fozdefeszt/full_commentlist/1#c28038532
Válasz erre: Nem teljesen végleges sörlista - X. FŐZDEFESZT
2015-09-08T22:20:31+02:00
2015-09-08T22:20:31+02:00
László Gergely
http://blog.hu/user/1036624
Hali. Nem beszólás, csak próbálunk ragaszkodni a dolgainkhoz. Át tudnátok javítani a Skyland sör nevét LochNesz-re? Ez egy tribute sör a híres, magyar kelta punkrock zenekarnak, ezért van így írva. :D Köszi előre is. Üdv. G.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/06/02/9_fozdefeszt_sorlista/full_commentlist/1#c28033528
Válasz erre: 9. Főzdefeszt - Sörlista!!
2015-09-08T12:16:04+02:00
2015-09-08T12:16:04+02:00
rambo13
http://blog.hu/user/680635
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2015/06/02/9_fozdefeszt_sorlista?full_commentlist=1#c28031688" class="reply_nick_992324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28031688 );">@Peter Kovács</a>: mert ez a 9. főzdefeszt sölistája, ahová kommentelsz, nem pedig a 10-é.<br />
ezt nézd:<br />
<a rel="nofollow" href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/nem_teljesen_vegleges_sorlista_x_fozdefeszt">folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/nem_teljesen_vegleges_sorlista_x_fozdefeszt</a>
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/06/02/9_fozdefeszt_sorlista/full_commentlist/1#c28031688
Válasz erre: 9. Főzdefeszt - Sörlista!!
2015-09-08T09:53:09+02:00
2015-09-08T09:53:09+02:00
Peter Kovács
http://blog.hu/user/992324
Én nem találom a listán a beigért zirci és egyéb apátsági söröket.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/fozdefeszt_premier_maltman/full_commentlist/1#c28025720
Válasz erre: Főzdefeszt Premier: Maltman
2015-09-07T16:48:07+02:00
2015-09-07T16:48:07+02:00
ElPadre
http://blog.hu/user/64286
ja, ezek a 700+ árak egy 0.33-ért már túl vannak lőve. egy fél literes 600 körül, az már teljesen oké.<br />
<br />
bár engem ez hol érdekel, én a csapházból csapoltatom az egy litereket. :)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/fozdefeszt_premier_maltman/full_commentlist/1#c28024168
Válasz erre: Főzdefeszt Premier: Maltman
2015-09-07T13:57:11+02:00
2015-09-07T13:57:11+02:00
Kokó63
http://blog.hu/user/584587
Jó a Pilseni, isteni az IPA, a feketéjük még a hűtőben figyel. Viszont ellenséges árakon vettem őket.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/09/07/fozdefeszt_premier_maltman/full_commentlist/1#c28023342
Válasz erre: Főzdefeszt Premier: Maltman
2015-09-07T12:03:28+02:00
2015-09-07T12:03:28+02:00
Serkoptató
http://blog.hu/user/90035
Tesztelnék én, de óvatos vagyok, mert elég durva árakon láttam az egyik lánc egységében. <br />
750 egy 0,33-as pilseniért egyszerűen szemérmetlenül sok.
https://folyekonykenyer.blog.hu/2011/04/26/a_lengyel_sor/full_commentlist/1#c27948964
Válasz erre: A lengyel sör
2015-09-01T09:35:28+02:00
2015-09-01T09:35:28+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2011/04/26/a_lengyel_sor?full_commentlist=1#c27914800" class="reply_nick_507187" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27914800 );">@Jeder</a>: Ez nagyon klassz! Ha lesz egy kis időm elmegyek és veszek pár üveggel!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2011/04/26/a_lengyel_sor/full_commentlist/1#c27914800
Válasz erre: A lengyel sör
2015-08-28T13:00:40+02:00
2015-08-28T13:00:40+02:00
Jeder
http://blog.hu/user/507187
A lengyel Baltic Porter már Budapesten is kapható! Ráadásul nem akármilyen:Baltic Porterek királya: Grand Imperial Porter Amber Sörfőzdéből <a rel="nofollow" href="http://www.browar-amber.pl/en/:">www.browar-amber.pl/en/:</a> <br />
Egyelőre csak egy helyen Gdansk, Lengyel Könnyvesbolt és Büfében <a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/gdansk.konyvesbolt">www.facebook.com/gdansk.konyvesbolt</a><br />
Na zdrowie!
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/08/06/isteni_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c27775732
Válasz erre: Isteni Együttműködés
2015-08-12T08:39:59+02:00
2015-08-12T08:39:59+02:00
"Doki"
http://blog.hu/user/589142
-A sör folyékony kenyér!- a mondás régi,<br />
<br />
De mint olyan, mély bölcsességtartalma van, Fogyasszuk hát egészséggel, de ne túlzott mértékben.<br />
Adjon Isten hozzá jó egészséget és hosszú életet! Ámen! "Doki"
https://folyekonykenyer.blog.hu/2015/06/05/black_mamma/full_commentlist/1#c27570258
Válasz erre: Black Mamma
2015-07-16T12:08:46+02:00
2015-07-16T12:08:46+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2015/06/05/black_mamma?full_commentlist=1#c27269952" class="reply_nick_902147" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27269952 );">@delorian</a>: Szia, örülök, hogy ízlett!<br />
Őszre lesz Megawatt is! Bottle Shop sem fog kinyitni ősz előtt! stay tuned:)
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/11/08/blonder/full_commentlist/1#c27545274
Válasz erre: Blonder
2015-07-13T17:35:41+02:00
2015-07-13T17:35:41+02:00
TonyCaviar
http://blog.hu/user/789
<a href="http://folyekonykenyer.blog.hu/2010/11/08/blonder?full_commentlist=1#c27531100" class="reply_nick_1015618" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27531100 );">@earsplitter</a>: Köszönöm, ezek nagyon érdekes információk, ha nincs ellenedre, kiteszem külön posztként...<br />
a moszkvai Blonderekről tudtál? ha van még sztorid ezekből az időkből, azt is szívesen közlöm
https://folyekonykenyer.blog.hu/2010/11/08/blonder/full_commentlist/1#c27531100
Válasz erre: Blonder
2015-07-11T12:39:44+02:00
2015-07-11T12:39:44+02:00
earsplitter
http://blog.hu/user/1015618
Hejj Toni Caviar! Nagyon régen hoztad le ezt a blogot, lehet, hogy már nem is vagy elérhető itt. Tudod, a történelem éppen úgy torzul, mint a Blonder sör története a te leiratodban.<br />
<br />
Nos: A Blonder név tőlem származik még a 90-es évek elejéről, a grafika pedig barátom SZ.I. keze munkája. <br />
<br />
A sör magyarországi megjelenésének története pedig authentikusan a következő.<br />
<br />
Korábban én az államigazgatásban dolgoztam (1996-ig) ezzel összefüggésben számos külföldi és belföldi vállalkozóval ismerkedtem meg. Igy egy napon megismtrkedtem Szőke Gyurival ( sajnos már nincs közöttünk) aki egy nagyon dinamikus kecskeméti vállalkozó volt (ő volt pl.a magyarországi atyja a "Kuki" nevezetű puffasztott-extrudált kukorica pehelynek. A"technológiát" egyébként Erdélyből egy paraszt családtól leste el, modernizálta nagyteljesítményű berendezéseket gyárttatott és hatalmas üzletet csinált belőle itthon. Nos ő, mindíg az újdonságokat kereső egyéniság vilt (egyébként sok mined mással is foglalkozott, pl. motoros sárkányrepülés, később merevszárnyú gépekkel történő repülés stb...de ez csak egy mellékmondat a továbbiak megértéséhez)Nos egy beszélgetésünk során, ő vetette fel először felém a házi sörgyár létesítésének és későbbi forgalmazásának gondolatát. Az ő sógora a kecskeméti HB sörgyár sörfőző mestere volt (sajnos ő sem él már) aki széleskörű sörgyártási ismeretekkel rendelkezett és javasolta, hogy felkutat egy már történelmi technológiát, mely jól lenne alkalmazható ilyen alapállásban 800 l/nap - kapacitűsú - u.n. "mini sörüzem - megvalósítására. Nekünk akkor volt egy Svájcban bejegyzett vállalkozásunk, ezzel hoztunk létre Classic Europa néven egy Kft-t. A technológiát ill. az első, majd ezt követően az értékesítésre került többi (kb. 16) sörüzem berendezéseinek összes gyártó berendezést itthon gyárttatttuk le különböző műhelyekben. Elkészült egy arculat terv is, melyben forgalmazásra kész technológiát és dokumentációt állítottunk össze. Igy indult hazai pályán a kis sörüzemek forgalmazása. Később Ciprus-ra is exportáltuk a technológiát. Tehát, a történelmi hűség kedvéért: a brand magyar, a technológia magyar, a sör receptje svájci és magyar volt. <br />
<br />
Nos az irodalomban ismeretes az a mondás, hogy: "habet suam fatam libelli" (azaz a könyveknek megvan a maguk sorsa) nos ez alkalmazható ide is. Az évek során a brand ill. a kapcsolódó technológia további története nehezen kideríthető, a kis sörgyárakat adták-vették, sok közöttük elveszett, mert a vállalkozások tönkre mentek hozzáértő menedzselés hiányában. ( A jöttment "vállalkozók" szeme előtt nem egy ősi iparág modern kori feltámasztása, hanem a gyors pénzszerzés lebegett. Egy-egy komoly hozzáértő vállalkozó (pl. az itt látható vonyarcvashegyi, vagy jászapáti) érdeme, hogy a Blonder Beer még ma is létezik, sőt ma már palackozva is kapható némely boltokban. <br />
<br />
Még egy kis megjegyzés: az a megállapítás, hogy a vonyarcvashegyi sörfőzde egy osztrák cégtől vette volna a technológiát, valószínűleg egy tárgyi tévedésen alapul, mert a Classic Europa a technológiát svájciként hirdette és a háttérben lévő összefüggések miatt tévedésből ment át a köztudatba az oszták forrás. Ezzel együtt persze minden lehetséges, mivel asörgyárak kézen-közön tulajdosot is válthattak, melyre nekünk eredeti forgalmazóknak nem volt már ráhatásunk. így kerülhetett pl. ki a technológia akár Ausztriába is és onnan vissza Magyarországra, bár ezt kétlem, mivel pl. a jászapáti sörfőzdét közvetlenül a Classic Európa Kft. értékesítette oda, a többi, máshová került kisüzemmel együtt.<br />
<br />
Ennyit szerettem volna az egészhez hozzáfűzbi és - ki tudja - egyszer egy sör-technológia és történelem kutató még örülhet is ennek a kis adaléknak.