Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



Szombat délután, március 19-én először ünnepelték a budapesti írek Szt. Patrik napját igazi felvonulással, ahogy az dukál. Szt Patrik, Írország legendás püspöke volt az, aki megtérítette az íreket a kereszténységnek, aki kiűzte a kígyókat a szigetről, és aki egy háromlevelű lóherén magyarázta el a szentháromságot a pogány íreknek, akik ennek örömére megtanultak csodálatos "shamrock" formát rajzolni a sör sűrű habjába.
 



 

A tömeg tele volt írekkel és írbarátokkal, diáklányokkal és dudásokkal, kocsmárosokkal és sörkereskedőkkel, különcökkel és tébolyultakkal, és valódi ír kocsmatöltelékekkel, angolokkal és skótokkal. Ez az a nap, amikor a skótok is írnek számítanak!

Felületes szemlélő azt hiheti, hogy Szt Patrik napja valamiféle sörünnep. Nincs még egy nemzeti ünnep, ami ennyire összefonódott volna a sörrel, és persze konkréten Írország ikonikus sörével, a Guinnesszel. A Guinnesses cilindereket Írországból küldte a Guinness.

A menet a Pilvax közi Guinness House-ban végződött, ahol elsőre lehetetlennek tűnt ennyi embert itatni, de aztán bebizonyosodott, hogy sok ír kis helyen is elfér.

Az ír lányok Sopronit isznak,

a magyar lányok Guinnesst.

Címkék: ír guinness sörünnep

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr692756327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikrab 2011.03.21. 16:02:57

basszus, h erről én miért nem hallottam hamarabb! ott lett volna a helyem :)

sovesztomesz 2011.03.21. 16:39:41

Én meg a Kaledóniában ünnepeltem csapolt Fekete Korsó-val :-!!!

Panda 4x4 2011.03.21. 18:48:56

Azt azért illett volna odaírni, hogy St.
Patrick napja tulajdonképpen március 17-én van függetlenül attól, hogy 19-én ünneplik.

Kölyök 01 · http://haerdekel.blog.hu 2011.03.21. 23:12:36

Egyszer a New York-i bazájra is elmennék, tuti nagy buli..

norbee741 2011.03.22. 09:05:29

Én itt Dublinban minden évben átélem :D Csodálatos, és örülök, hogy nálunk is van már:D

norbee741 2011.03.22. 09:06:03

@Kelly és a szexi dög: Láttom képben vagy, nem is kicsit, nagyon ...
süti beállítások módosítása