Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassan feltárulnak előttem a sör világának titkai. Most tudtam meg, hogy van olyan recept, amihez nem csak a sör kell, hanem a sörös doboz is. A recept gátlástalan, bizarr életörömet sugároz és szinte biztos, hogy besörözött amatőr grillezők találták fel. A lényege, hogy fogunk egy egész csirkét – nyak és belsőségek nélkül – és némi fűszerezés után ráhúzzuk egy félig kiivott sörös dobozra. Így a csirke lábai és a sörös doboz alja elvileg három megtámasztási pontot képez, amitől a csirke egyenesen – vigyázzban – ül a sütőrácson. Kreatívabbak apró sombrerót húznak a ropogósra sült csirke nyaka helyére, ami emeli a gasztronómiai kreáció eszmei értékét.

 

Egyelőre nincs olyan sütőm, amivel ezt kipróbálhatom, de ígérem, hamarosan szerzek egyet és akkor élőben is elkészítem az ételt, és akkor egyrészt közzéteszem a pontos receptet, másrészt elmondom, hogy sikerült. Addig már csak azt kellene kitalálni, milyen sört használjak…
 

 

 

Címkék: csirke grill

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr91171235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szily 2009.06.09. 15:15:32

Én már sütöttem is ilyet, a sörösüveges verziót. Perverz mozdulattal karóba kell húzni az állatot. Ahogy felforr a sör, kilő az üvegből és folyamatosan pácolja a sülő csirkét. A legegyszerűbb recept, és ha nem sütöd túl, fasza lesz a végeredmény, a bőre a sörrel locsolgatástól príma ropogós barna. Most jut eszembe, hogy barna sörrel talán még jobb lenne.

TonyCaviar 2009.06.09. 16:28:12

És volt hozzá rendes lefedhető barbecue-tűzhelyed, vagy milyen eszközön végezted a hőkezelést?

Black Bamba 2009.06.16. 19:35:13

Ne legy irigy, azonnal oszd meg a receptet ;)

süti beállítások módosítása