Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bohemia Gold

2009.11.24. 09:30 - TonyCaviar


Többször láttam már, de olyan vacakul néz ki, hogy nem akadt meg rajta a tekintetem, de aztán érdekelni kezdett, hogy mit próbálnak ránk sózni a Bohemia címszóval, és tettem egy kísérletet.

Kinyitásnál hozza az elvárásokat, a szaga lúgos és vacak. Színe érdektelen. Az első korty is érdektelen, semmilyen, és egyre lejjebb mondok a dologról, de az utolsó pillanatban történik valami. Micsoda megkönnyebbülés! Egyszer csak megkondulnak Prága harangjai és csilingelni kezd a virágos, illatos, fűszeres cseh komló minden utánozhatatlan kis aromája, és végtelen megnyugvás tölt el, hogy ez mégis csak egy cseh sör, ha kicsit híg is.
A sündisznó címerállattal büszkélkedő Pivovar Jihlava valószínűleg okos kompromisszumot kötött, amikor úgy döntött, hogy híg és olcsó de nagyon is cseh ízű sört fog főzni. Úgy értem, anyagilag okos. Mert valahogy hiába éreztem, hogy a cseh íz alatt ott pállik a magyar sör olcsó savanyúsága, a nagyüzemi lágerek fémes íz-világával karöltve, az a löket saazer komló a végén, az mindent jóvá tett, és ott bökdös, hogy vegyek még ebből a sörből.
Egeret szült a sündisznó, örülünk is meg nem is.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr531536246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falsestuff 2009.11.24. 22:19:53

olcsó napjaink, jó az!

törökszultán 2011.02.19. 17:54:49

2009 szilveszteréig iható volt. Dec 30.-án vettem egy ládával. Szerintem a mosófolyadékra simán rátöltötték. Azóta is pocsék maradt. Lehet, hogy csak a Tesconak gyártják ezt az ultramosóporos változatot?

Serkoptató 2011.02.20. 08:08:10

@törökszultán: a magyar teszkónak.
De ez még a jobbik eset, amikor egy sörgyár nem a saját márkaneve alatt adja a magyar megrendelő kívánságára lebutított löttyét.
süti beállítások módosítása