Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



Az ünnepeknek vége, de a tél még kitart, nem engedhetjük el ilyen könnyen a téli söröket, hiszen továbbra is szükség van a lélek melegítésére, még akkor is, ha mindenkinek tele a hasa bejglivel, és tele a szíve szeretettel…

A Ratebeer az egyik legkomolyabb sörszakértő közösségi portál, több tízezer féle sörről olvashatók olvasói értékelések, köztük számos magyar sörről, sörfőzdéről, magyar sörszakértők tollából. K.M. Weaver, a Ratebeer egyik fő cikkírója összegyűjtötte az idei tél 10 legjobb sörét – persze egyik sem kapható itthon, de így is érdekes. Pláne, hogy magyar viszonyok közt még top3-at sem igen lehetne összeszedni. >>>


 

Címkék: link téli sör

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr281651245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ogreface 2010.01.07. 18:54:56

A szerintem öt legjobb téli sör,amit nálunk is belehet szerezni:
1.Corsendonk Christmas Ale
2.Bocq Christmas
3.Barbar Winter Bock
4.Delirium Noel
5.Bush De Noel

TonyCaviar 2010.01.07. 19:25:46

De mégis hol lehet ezeket beszerezni?

Ogreface 2010.01.07. 21:38:28

@TonyCaviar: Csak a jó sör, Belga sörök háza, Belga sörök boltja, Culinaris, 8&8 delikát

Krezga 2010.01.08. 14:44:40

Corsendonk Christmas Alet, Bocq Christmast néha Intersparban is kapni, én legalábbis tavaly még ott szereztem be őket. (Sőt, még a Barbar mézes sörét is itt szereztem be)
süti beállítások módosítása