Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mi ez?

2010.01.11. 10:38 - TonyCaviar

 

 

Címkék: találós kérdés

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr361663163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TonyCaviar 2010.01.11. 15:49:07

@főzdevadász: Nem! Hűvös. Nem a gyártásnál használatos.

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.01.11. 16:18:58

nekem vmilyen mérőpohárnak tűnik
talán pintes v. félpintes?

TonyCaviar 2010.01.11. 16:25:16

Hamilcar eltalálta. Grat! Vegyél magadnak egy Gösser Bockot ajándékba:)
A Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzemuban jártam a múlt héten, a tárgyat Saly Noémi mutatta nekem. Régen a sört jégtömbökkel hűtötték és gyakran messze hidegebb volt az ideális 8 foknál. Ilyenkor az urak a kávéházban elszalasztották a közelben léhűtő (szintén sörös eredetű kifejezés) kissrácok egyikét, aki rohant a fényképen látható tárgyért, feltöltötte meleg vízzel, és az urak a kampó segítségével a korsó szélére akasztották belülről.

Ogreface 2010.01.11. 19:45:45

@Hamilcar: Gratulálok! Én ha megöltek volna se!

Hamilcar 2010.01.12. 10:45:05

Ennyi előnyt jelent, ha valaki nem csak a sört szereti, hanem a sörös relikviákat is gyűjti...
Nyereményre visszatérve. Azért valami komolyabbra számítottam! Mondjuk egy hetes prágai telelés, korlátlan Prazdroj fogyasztással. :-)
süti beállítások módosítása