Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



A címlapszörny maga chupacabra, némileg hevimetálos értelmezésben. A csupakabra (azt jelenti: kecskeszívó) egyfajta dél- és közép-amerikai jeti, amit 10 évente megpillant egy-egy paraszt és akkor lehet rettegni. Fő tevékenységi körét háziállatok vértelenítése adja, állítólag az utolsó cseppig kiszívja a vérüket. Állítólag az ezredforduló után egyszer már Szerbiában is látták, ezek szerint áthajózott Európába, Isten hozta, nincs itt elég szörny mostanában. Egy üveg csupakabra bizonyíthatóan áthajózott és az utolsó cseppig kiszívtam a vérét.

Az illata szinte kiugrik az üvegből, ebből már tudom, hogy nem spóroltak a belevalókkal. A színe rezesebb a pale ale-eknél, mindazonáltal igen szép. Sűrű folyadék szép, krémes habbal.
A kitöltött sör illata messziről orrbavág, az első korty után pedig deliriumos állapotba kerlök.
A pale ale-k első kortya és első illata a legzseniálisabb, amikor az ember érzi a belőle felszálló mámorító illatot, de nem képes azonosítani. Valami régről ismerős, édes, nosztalgikus titkos dolognak hat, mintha a gyermekkori frissen vasalt ruhák fullasztó szaga keveredne valami molyirtó vegyszerrel és talán egy ódon dáma parfümjével, és mondjuk egy a vihar előszelétől földhöz lapuló, sötétzöld ég alatt hullámzó vadvirágos rét elektromosságával, és talán egy olvadó biztosíték fémes szagával, és egy régimódi cukrászda ezoterikus karamelles desszertjeivel, de sosem gondolnád, hogy komló. Csak miután az első korty lecsúszott és a torkodba véste a keserűséget, akkor rakod össze a képet, hogy valószinüleg eleve a komlót érezted, de az eleinte csak ebben a mámorító aromafelhőben jelent meg.
A Chupacabras ezt nagyon eljátssza. Zseniális komlózása minden igényt kielégít. Tudjuk ám, hogy mi ez: CASCADE komló. Ezt a komlót el kéne lopni Amerikából! American Pale Ale-nek hívja magát, ami nagyon találó, ha elfogadjuk, hogy a a huszonegyedik század hajnalán az amerikai sörfőzők találták fel újra az India Pale Ale-t a náluk termő húzós komlók alkalmazásával.
Nagyszerű sör. Édes, borzongós, parfümös, és lassan tárja fel masszív, csípős keserűségét. Még valami kávés is van benne, aztán a fent leírt komló tombolása.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr971990457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

armando_otchoa · http://www.csakajosor.hu 2010.05.11. 09:44:41

mázlista!!!! de irigykedem én most!
Ez a csupakabra izé vót is valamelyik filmben, nem?

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.05.11. 10:59:20

www.youtube.com/watch?v=JBGWDNdZiK4
cucapa.com/eng/eng.html

Csak hogy még jobba csorogjon a nyááál.
Irígy vagyok magam is...

TonyCaviar 2010.05.11. 11:10:40

Csináljunk mi is ilyen videokóstolásokat?

BéLóg 2010.05.11. 11:50:41

Mé' kell 18 éven felülinek lenni ehhez a bloghoz?????

BéLóg 2010.05.11. 11:55:11

OFF
Ja, nemrég volt egy film a csupakabraszról valahol a natgeóspektrumon, nem volt rossz!
Nem csak tízévente látnak ilyesmit, a filmben több szemtanú is szerepelt Dél-Amerika más-más helyeiről.
Egyébként nekem a legjobban tesző magyarázat a földönkívüliek elszabadult háziállata verzió tetszett.
Mondjuk szerintem szimplán valami alsóbbrendű pokolbéli démonnak tűnnek.
ON
Ja és ilyen sört én nem innék, ahogy ördögöt sem festek a falra.......

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.05.11. 12:07:53

de elszállt vki az illatok leírásánál :D
erős sör lehet!

páter Bundagh 2010.05.11. 12:17:39

...egyfajta dél- és közép-amerikai jeti, amit 10 évente megpillant egy-egy paraszt és akkor lehet rettegni....

Az is paraszt aki a paraszt szavat pejoratíve használja?, szóval látta már orvos, állatorvos, farmer, seriff izé önkormányzati rendőr, autós, tanár, paraszt, gyalog, futó, és persze nem tízévente, hisz akkor értelemszerűen nem kélne szárnyra a híre.

TonyCaviar 2010.05.11. 13:00:03

@páter Bundagh: Csupi haverünk általában háziállatok vérét szíjja, és az ilyentől a paraszt a legidegesebb. Azért írtam parasztot. És nem úgy értettem, hogy aki ilyet lát, az csakis paraszt bunkó lehet. A legnagyobb paraszt mégis az, aki minden paraszt szó mögül kihallja a parasztozást:)

Ogreface 2010.05.11. 17:11:36

Chupa két házzal lakik lejjebb tőlünk,rögtön a trollék mellett.Rendes fazon csak egy kicsit ideges... ;)
Én is szívesen megkóstoltam volna és ahogy nézem a testvére sem lehetnek túl rosszak.

Gérard Duchemin 2010.05.11. 21:51:37

@BéLóg: Ja és ilyen sört én nem innék, ahogy ördögöt sem festek a falra.......

Háááát. Régebben én sem ittam volna ilyen nevű italokat, de rájöttem, ez rusnya babonaság. Szerintem egy ital neve lehet akármennyire is ördögöt idéző, ha jó, akkor érdemes megkóstolni. Az már a készítők silány marketingagyát minősíti, hogy Duvellel, Sátánnal, Luciferrel, Fekete Démonnal, satöbbivel jönnek elő, okosabb ötlet híján. Persze tényleg szebb egy harmonikus söröscimke, mint egy ilyen: farm1.static.flickr.com/7/5903879_d612f7cb03.jpg vagy ilyen: m.blog.hu/ko/komlo/image/ill/fdragingbitch.gif vagy ilyen: www.crackedkettle.com/store/images/belzebuth.jpg

Handwired 2010.05.18. 07:00:27

@Gérard Duchemin:
Szerintem pedig épp az a lényeg hogy a sör karakterét tükrözze a név és a címke. Most őszintén, szerinted mi tudná jobban leírni a sör jellegzetességeit? Egy erős ízes sörnek én is inkább ilyen nevet adnék mint bármi mást.
OFF
Igazi Metál sörnek tűnik :P
ON
süti beállítások módosítása