Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



Jól bevált Blaha Lujza téri aluljárós boltom ismét elkényeztet. Újabbnál újabb kövér literes pillepalackok tűnnek fel, újabb és újabb designok és németes nevek tűnnek fel – ebből a pultból úgy fest, van mozgolódás a kisüzemi piacon!


A múltkor már volt szerencsém a Corvinburg barnához, most elcsíptem a vöröset. A színe szép - konkrét piros, mintha meggylé volna, a habja gusztusosan sárgás, virgonc, lassan múlik. Az illata csehes valamiért – a maláta egyik jellegzetes illata. Apró szénsav, kellemes, előretolt komlósság jellemzi, azonnal azt érzed a szájban. És igazság szerint a végén is azt érzed. A komló ereje jó, de maga a komló nem elég karakteres – kiváncsi lennék, milyen komlót tettek bele, de az az érzésem, hogy targetet vagy fuggles-t, vagy nem is tudom, mi kéne az ír vörösbe, azt nem találtak, és valamelyik itthon könnyen hozzáférhető német komlót használták – ha a sörfőző olvassa ezt, és tévedek, kérem, javítson ki!

A maláta már jobban illik a műfajhoz – érezhető, hogy egész finom aromája van, de sajnos nincs belőle elég, következésképpen sok a víz, sovány a sör, de még így sem szörnyű. Még egy kis medvecukros sziruposság is befigyel, ami nem rossz.

Amúgy meg le a kalappal, ez már a második vállalható sör Orgoványból, akik pedig a Magyarok Sörével kijelölték a magyar sörfőzés tragikus mélységű végpontját – úgy ízben, mint imázsban. Szóval úgy fest, hogy mi magyarok ír vörösben jók vagyunk – volt Tapolcán, állítólag az is nagyon jó volt, meg van még Szegeden, az sem rossz, és ez sem rossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr222801125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serkoptató 2011.04.05. 10:57:34

... és volt Szarvason, Király néven 0,33 üveg palackban. Egész jó volt.
A kutyának sem kellett...

Gérard Duchemin 2011.04.05. 11:23:32

"Serkoptató: ... és volt Szarvason, Király néven 0,33 üveg palackban. Egész jó volt. A kutyának sem kellett"

Én annó felhívtam a főzőjét, hogy még kapható-e. Szabályosan sírt...

pitybull 2011.04.05. 15:11:34

Szarvason én is ittam még egy pecás hétvégén... Nagyon jó volt, és az ára még jobb...

pluto111 2011.04.05. 17:42:59

Magyarok söre ennyire azért nem rossz. Igaz nem a műanyag palackosat kell venni, hanem az üvegeset.
Ezt a vöröset még nem láttam eddig.

Ogreface 2011.04.05. 17:52:58

@pluto111: Én már ittam több változatban is, de szerintem minden formában egy rettenetesen éretlen, zöld gyomnövényekből készült dologra hasonlított...

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2011.05.08. 15:38:18

Most hajtottam fel egy egész üveggel (1l) és nagyon kellemes volt! Itt a környéken a kisboltban 459-ért mérik és behűtve szerintem nagyon kellemes! A habja persze nem tart 3 órán keresztül, mint a Guinness-é, ennek ellenére!

Kiwicake 2014.03.08. 14:59:42

Én is kostoltam már az összes valtozatot, és mindegyikről azt gondoltam, hogy híg. Nem rossz, csak keves benne az anyag.
süti beállítások módosítása