Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



A Tate Modernben szeptember 11-ig vendégkiállító katalán festő, a 83-ban elhunyt Joan Miró saját felfogása a sör-étel párosítások dinamikájáról. Meglátásom szerint mindenekelőtt tapasokat javasol a sörhöz fogyasztani. Az asztal egyik szélén gyümölcsök láthatóak, de nekem gyanús, hogy azok valójában savanyított gyümölcsök, esetleg zöldségek, mondjuk ecetes cseresznyepaprika. A korsó másik oldalán kis kenyérfalatkákat, baguett-karikákat látok, talán pirítva. Az előtérben három nyitott konzerv, mivel picik, mindn bizonnyal afféle kencék, melyek jól mennek a piritósra.  De nyitott vagyok más megfejtésekre is.
 

Címkék: london művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr173159776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

udvari bolond 2011.08.17. 13:14:16

a kép "címe" egyébként nyilvánvalóan "sin título", ahogy annyiszor... muhaha.

delvideki 2011.08.17. 14:04:36

vannak pillanatok, amikor a szerző jobban járna, ha visszatartaná magát a kényszeres ürítéstől/posztolástól....

Pici Bob a hangya · http://baratiajanlat.hu 2011.08.17. 17:03:01

Ha azok gyümölcsök a sör mellett, akkor abból nagy dolgok lehetnek! De legalább folyékonyak.. :)

TonyCaviar 2011.08.17. 17:09:04

@delvideki: ó, pedig azt hittem, szellemes lett..

delvideki 2011.08.17. 22:12:53

@ToniCaviar:
OK, örülök, hogy nincs sértődés, de nekem nagyon erőltetettnek, olyan "muszaj-írnom-valamit-határidőre" dolognak tűnt.

sovesztomesz 2011.08.18. 08:47:37

...azért az tényleg látszik a színeken, hogy Miró az angoloknak készítette :-)...

Egyébként írtál már itt valahol a kint kóstolt sörökről bővebben? Mert az engem is jobban érdekelne...

...pl. Armando mitfahrer-e állítólag 3 rekesz különböző nedűvel (kb.60?) terhelte a kocsit :-); neked van valami a tarsolyodban? :-) Írhatnál még...!

TonyCaviar 2011.08.18. 09:08:56

@delvideki: nem, abzsolút nincs ilyen határidőm, csak volt ez a kép, és arra gondoltam feldobom szöv eg nélkül, de aztán megláttam benne a gasztrofotót, és nem bírtam ellenállni annak, hogy kielemezzem.
@sovesztomesz: egy pár hevenyészett helyszínen végzett kóstolást már megírtam, de igazság szerint eléggé tele van a hűtőm, úgyhogy holnapra igyekszem valamit megkóstolni a hazahozottak közül.

sovesztomesz 2011.08.18. 10:45:04

@TonyCaviar: A művészettörténész hozzáállást persze megértem :-), de fogyjanak azok a sörök a hűtődből :-)!
süti beállítások módosítása