Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



Természetesen soha nem állnék meg, ha az utcán egy kislány azzal támad rám, hogy közvéleménykutatást vagy terméktesztelést végeznek és kapok valami műanyagtárgyat ha segítek, de ma kivételes eset történt: sörreklámot akartak tesztelni velem, így engedve a szakmai érdeklődésnek, belementem a dologba.


A Rákóczi úti udvari irodahelyiségben paravánokkal elválasztott spanyolfalak álltak - mivel mondtam a hölgynek, hogy sietek, nem sokat izéltünk, nekiestünk a laptopjának, és már töltöttük is ki az elektronikus kérdőívet.

A tesztelendő sörreklámot nem sikerült kihámoznom, mindössze egy dobozos Borsodi Világost mutattak képen, ami egy kicsit magasabb volt a szokásosnál és figyelemfelkeltő betűkkel az volt ráírva, hogy valahány százalékkal több van benne. Ezek után olyan kérdések jöttek, hogy kedvet kaptam-e a termékhez, amire sok negatív választ kaptak, amivel talán segítettem egy kicsit a marketingeseiknek, bár nyilván nem tartozom a célcsoportba.

A legfurább az volt, hogy a felvezető kérdések közt szerepelt olyan, hogy milyen söröket szoktam fogyasztani, és fel volt sorolva vagy húsz sörmárka, főleg magyar nagyüzemiek, melyeket sosem fogyasztok. Viszont anélkül, hogy az egyiket be nem jelöltem volna, a program nem tudott továbblépni, ezért bejelöltünk egy Aranyásót. És ez csak az egyik pont volt, ahol torzult az információáramlás.

Az sem volt világos, hogy a kérdező mit akar megtudni. Azt, hogy mennyivel szimpatikusabb az, ha az olcsó sör 10%-kal olcsóbb? A válasz egyértelműnek tűnik. 10%-kal szimpatikusabb. A 0-t még így sem éri el a szimpátiaindexen.

Ja, és köszönöm szépen az 500Ft-os Tesco-s vásárlási utalványt. Nemigen járok ilyen nevű boltban, és emiatt nem fogok odaszokni (először azt írtam, sosem voltam, de a kedves kommentelő beidézte egy több éves cikkemet, amiben bevallok egy ilyen látogatást... ciki). De muszáj volt átvenni, alá is írattak valami papírt, hogy átvettem. Csak így tovább – az ilyen akciók bizonyosan előremozdítják a magyar sörkultúra ügyét.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr594497850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZalontai 2012.05.09. 10:08:20

"Flensburger Gold. Még itthon – a Tescóban – akadt a kezembe ez a csinos csatos üveg, amiről Berlinben kiderült, hogy egyike a német alapsöröknek – legalábbis az ínyenc-kategóriában. " :P :)

TonyCaviar 2012.05.09. 10:25:27

HOPPÁ! Lelepleződtem:))) Írok itt hülyeségeket. Mindjárt módosítom...

(a szöveg fikció...)

Bud Taste 2012.05.09. 11:53:34

@TonyCaviar: Felajánlhattad volna a marketingeseknek, hogy segítesz a kérdőív jelenlegi sörpiaci trendekhez közelítő átdolgozásában...
Ezt jól elcseszted, pedig Te is tehettél volna végre már valamit a kézműves magyar sörök méltó helyének pozicionálásában:).

TonyCaviar 2012.05.09. 12:05:50

@Bud Taste: Szerintem az én teszteredményemet ki fogják szűrni, mint hibát, mert annyira egyoldalúak voltak a válaszaim - valamit elrontott a gép, vagy ilyesmi.

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2012.05.09. 14:03:40

@TonyCaviar: Ez nagyon vicces szituáció lehetett.
Mintha pl. a Wittman-fiúkat rángatták volna be egy Maggi fűszerkeverék tesztre...

rowi 2012.05.09. 17:02:54

mondjuk a nagyobb tescokban egész rendes készlet van angol ale-ekből (jó na, a kommerszebbnek számító fajták, de akkor is), meg ciderekből.

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2012.05.09. 23:17:25

sörreklámtesztalany: nem annak néztek, de kinézték belőled...

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.05.10. 09:19:49

Ha az 500-as utalványra még rádobsz egy húszast vagy ilyesmi, akkor gazdagabb lehetsz egy dobozos London Pride-dal...

A 10%-kal szimpatikusabb meg nyilvánvaló. Szerintem - ha egyáltalán valami, akkor - az érdekli őket, hogy aranyásó helyett vennél-e kicsivel több Borsodit ugyanannyiért. A Drehernek is volt egy időszaka, amikor egy csomó helyen 0,6-os műanyag korsó volt. Most meg van az Arany Péntek: péntek este korsó áron pohár. Gondolom erre akarnak válaszolni a maguk kreatív módján. Bár gyanús, hogy a nem szabványos dobozméret több költség és macera, mint árengedményt adni, de nyilván eléggé ki fog tűnni a sorból.

exodusAttack 2012.05.10. 12:34:27

@rowi: Melyik angol ale-ekkel találkoztál eddig? Én csak a Fullers London Pride-dal meg az Old Speckled Hennel.

Különleges Sörök Boltja 2012.05.13. 13:03:59

Egyszer behívtak a nagy körúton egy tesztre! Megkérdezték: Coca cola vagy Pepsi? Mire én: Coca!
- Figyu, válaszold már azt, hogy Pepsi, mert túl sok a Coca cola...
Ennyit a termék-tesztekről! Szerencsétlen Borsodi vergődik, a szarjával együtt...

Gérard Duchemin 2012.05.21. 14:28:21

@BCA extra: "Szerencsétlen Borsodi vergődik, a szarjával együtt... "

Nem vergődik, mert a szarja mindig jól fog fogyni.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.05.22. 14:00:34

A Borsodi ezzel egy erős vizuális ingert kelt a sör iránt egyébként csak ár/mennyiség alapján érdeklődő fogyasztónak. Ezt egy hatalmas nagy befektetéssel érik el. Azaz egy olyan versenyelőnyt szereznek, amelyre a versenytársak annak lemásolásával csak nagyon nehezen - drágán, lassan - tudnak reagálni. Ha ez bejön, akkor stabilan bejön. Ha bukta, akkor nagyon nagy bukta.

TonyCaviar 2012.05.22. 19:17:42

Miért gondolod, hogy ez olyan nagy befektetést?

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.05.23. 08:55:42

@TonyCaviar: serteperte.blog.hu/2012/05/16/oromhir_841
"A 2,3 millió eurós beruházás a vállalat hosszútávú elkötelezettségét tükrözi,..."
Én ebből életem végéig tudnék inni:)