Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spalter

2012.08.07. 08:55 - TonyCaviar

spalt1.jpg

Spaltot majdnem lehagytam a térképről, de aztán eszembe jutott az 1-es, ez a nagyon korrekt, csattanósan keserű pils, amit évekkel ezelőtt ittam, na meg a Spalt Select nevű komlócsoda, ami a Keserű Mézben is dolgozik, úgyhogy végül erősen belekarcoltam a gugliba.


Nürnbergtől délnyugatra, a Brombachsee felett találjuk meg. Helyes kisváros, szupernyugis, barátságos, ami a legtöbb bajor településről elmondható. A sörfőzdét hamar megtaláljuk a fachwerkes mesevároskában – pláne, hogy az utca is része a sörfőzdének. Megtekintjük a régóta üresen álló malátázót, a sörfőzdék errefelé is rég kiszervezték már a malátázást.

spalt2.jpg

A Spalterben az a szép, hogy városi sörfőzde, mint a cseheknél, és minden városlakó részvényes, a polgármester pedig automatikusan igazgató. Nem is telik bele sok idő, megismerkedünk Udo Weingarttal, aki jelenleg a kettős tisztség büszke viselője. Egészen olyan, mintha egy Menzel filmből lépett volna elő.

Jelenleg a gluténmentes Buchweizen (hajdinás) sörükre a legbüszkébbek, azért felépítettek egy külön gluténmentes sörfőzővonalat, de engem ez az illatos-fűszeres búzasör akkor sem vág földhöz, én azért jöttem, hogy a tökéletes keserűséget keressem a pilsükben, a komló lelkét abban a városban, ahol komlókirálynőt is választanak, de ők a Pils1-t szene-biernek nevezik, ami kb. annyit tesz „diszkósör”.

Mindazonáltal igen helyes, cseh hangulatú kisvárosi sörfőzde, Weingart úr, a polgármester futva hozta utánam a fényképezőgépemet, amit ott hagytam.


spalt3.jpg

Címkék: német bajor komló spalt

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr54698621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása