Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

magyar söruniverzum.JPG

Pillanatkép a gyorsulva táguló magyar kézművessör-univerzumról. Egy évvel ezelőtt fele ekkora sem volt, jövő ilyenkor ki tudja mekkora lesz.

Mivel az eddigi Google-térképet már lusta voltam folyton frissítgetni, ráadásul egy idő óta mellnövesztési tanácsokkal bünteti az olvasóimat, kidobtam a francba és megkértem Mikó Andrist, a kezmuvessorok.hu-tól, hogy ha már végre van a magyar kézműves sörfőzésnek egy definitív weboldala, ahol elvileg információteljességre törekszünk, akkor csináljon nekem egy olyan térképet, amin egyszerre látszik az összes főzde, bolt, forgalmazó, kocsma, miegymás.

Ez a térkép bekerült ide oldalra, és folyton változik majd, ahogy nő az adatbázis. A fenti pedig pillanatkép. A régi Folyékony Kenyér Google-térképet is el lehet érni itt >>>.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr864918094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vzsozso 2012.11.23. 17:18:17

A térképet böngészve kellemes meglepetésként ért, hogy Debrecenben is csapolják a Keserű mézt (vagy mézet?), legközelebb, ha arra járok mindenképpen kipróbálom.

NomAAd 2012.11.25. 18:45:15

A térképen főzdeként nem találtam meg a Békésszentandrási főzdét, mert teljesen egybeolvad a Rózsa Sörkerttel. Esetleg javaslom kicsit odébbtenni egy jelzőt, hogy a főzde sörei is meg tudjanak jelenni függetlenül a sörkerttől. Vagy én vagyok béna. :-S

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.11.26. 10:58:55

@NomAAd: kösz, ez a probléma meg sem fordult a fejemben, kicsit arrébb tettem, de bele kell nagyítani így is rendesen. Ja, és ha nagyon nem találod, az azért van, mert az oldal frissítése nem feltétlen frissíti az iframe-et, akkor menj a nagyobb térképre!

SaintSavin 2012.11.30. 08:56:56

Nem lehetne GPS számára letölthetővé tenni az adatbázist?
A google térképről annó meg lehetett csinálni, hogy leemeltem a pontok adatait, és betöltve a gps-ben megvoltak a helyek és leírások hozzá.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.11.30. 09:50:01

@SaintSavin: Milyen formátumban szeretnéd? Mondjuk valami csv-t tudnék csinálni, amiben ott az egység neve, a címe, a lat/long koordináták, meg egybe ömlesztve az összes sör, ami kapcsolódik a helyhez. Esetleg lehetne még egy mező, ami mutatja, hogy főzde, bolt vagy ivó.

Vagy esetleg lehet az, hogy koordináták, meg az összes többi egyben. Ha megeszi a HTML-t, még formázhatom is.

Vagy ha mutatsz egy példa fájlt valahol a neten, akkor kielemzem, és idővel megcsinálom.

SaintSavin 2012.11.30. 13:13:17

A googl térképnél a gpx adatformátumot használtam. Vagyis volt egy progi, ami abba átrántotta.
Innen indultam ki:
www.elsewhere.org/journal/gmaptogpx/

De a részletekre sajnos nem emlékszem.
Ha segítene megvalósítani a dolgot, el tudom küldeni a régi térképről készült adatfájlt.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.12.03. 14:50:09

@SaintSavin: OK, a gpx volt a hiányzó kulcs. Ez egy XML forma, amit elvileg éppoly könnyen dobok össze server oldalon, mint a gMaps-nek a JSON-t. Sz'al most elolvasgatom, aztán megcsinálom.

SaintSavin 2012.12.04. 09:06:34

Hálás köszönet. :)

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.12.04. 11:14:27

@SaintSavin: a kezmuvessorok.hu/soruniverzum.php oldal alján van egy link a GPX fájlra. Azért nem adok direkt linket, mert a térkép letöltése során frissíti a rendszer a fájlt. Kipróbálnád? Az ivóvíz jelöli az ivókat, a bevásárló központ a boltokat, a bánya meg a főzdéket. Ha az ékezetes karakterekkel gondod van, vagy magyarázd el a cuccnak, hogy ez UTF8, vagy mondd el milyen szoftverrel használod, aztán megpróbálok utánanézni.

SaintSavin 2012.12.04. 13:06:05

@lilakutyak:
Tök jó lesz így a rendszer, pont erre gondoltam. :) Csak még nekem nem működik.

Most nincs nálam a gps, úgyhogy nem tudom élesben tesztelni, de pár dolgot megnéztem.
Amit a Mapsource program megeszik, az a GPS készülékre is átmegy. Mivel nem nyitotta meg, megnéztem egy Gpx Editor nevű programmal, az talált benne pár hibát, a 93, 153, 273, 345, 429 sorokban. A szövegben lévő & karaktert kódként kezelte, és pontosvesszőt várt utána lezárásként. Ezeket átírogattam sima és-re. Így picit jobb lett a helyzet, de a Mapsource továbbra sem tölti be, de legalább már más a baja. :D

Most többet nem tudok tenni a dologért. Majd este megnézem magán a készüléken is.
Az UTF8 kódolásra való hivatkozást be lehet tenni a fejlécbe az xml version után.

SaintSavin 2012.12.04. 13:16:07

Pontosítok. Csináltam egy mentést a GPX Editorból, és onnantól betölti a Mapsource is. :)
Sőt az ikonok is szépen látszódnak.:)
Total Commanderben összeghasonlítva a fájlokat, sok különbség van, tageket áthelyezgetett.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.12.04. 17:43:39

@SaintSavin: az &-eket kiszedem, az béna hiba. Én ezzel teszteltem: www.gpsvisualizer.com/
Az nem rinyázott semmin, bután másolt. Holnap javítok.

Gutberger 2012.12.04. 19:12:18

lilakutyák és SaintSavin komment társalgásáról az Alien vs. Predator jutott eszembe. Minden csodálatom akik értenek az informatikához mivel egy mukkot sem értettem belőle. Gyorsan fel is töltöm a ser-vert de nem online hanem verbálisan.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.12.05. 09:06:26

@Gutberger: és ha még tudnád, hogy ez egy olyan beszélgetés, amiben az egyik felét én nem értem, a másikat meg SaintSavin... :)

SaintSavin 2012.12.05. 12:10:03

@lilakutyak: :))) Épp ezért jobb is lenne inkább a ser-verre koncentrálni, mint nagy bölcsen javallotta Gutberger. :)

Amúgy nem keveredtem este haza, így még mindig nem tudom a gps-szel kipróbálni a fájlt. Talán ma este.

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.12.15. 12:00:12

A Győr-Ménfőcsanaki Tichy sörfőzdével mi lett?

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2012.12.16. 08:39:35

@djlacee: Sem én, sem a Google nem tudunk erről a főzdéről semmit. De ha gondolod, küldd el az adatait, meg a söreinek az adatait a lilakutyak@indamail.hu címre, és akkor idővel szerepelni fog az adatbázisban. Ez igaz minden egyéb hiányzó sörre, főzdére. Idáig volt időm keresgélni, de amik eddig nem lettek meg, azoknak jelentkezniük kell, mert hiába szeretném, nincs időm már nyomozni.

Bud Taste 2012.12.16. 16:48:33

@djlacee: eladó a berendezése már jó ideje
süti beállítások módosítása