Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

BrewBaker

2013.02.12. 10:20 - TonyCaviar

b2013brewbaker.jpg

A moabiti Arminius Markthalléban találtam meg a designjában (és angolos nevében) is vállaltan újhullámos BrewBaker főzdét. Maga a piaccsarnok is érdekes jelenség: mindenféle ethnic fast food bódék közt hatalmas pálmaszerű növények és néhány megmagyarázhatatlan dolog, mint pl. a Gebetomat, ami ha jól értem egy imaautomata (lásd: papgép), melyben különféle vallások imáit hallgathatod. Beraktam kakaóra valami tibeti morgást és tovább kerestem a sörfőzdémet. Végül egy álfal mögött elhelyezkedő főzőházat találtam, előtte pulttal. Az erjesztők a pincében lehetnek. Végül mindössze egy sörüket kóstoltam, a Berliner Weissét, ami egész tisztességes példány volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr85067360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása