Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

corvinusképzés.jpg

Mint arról már korábban beszámoltam, a sörforradalom elérte a Corvinus Egyetem Sörtanszékét is, és egyre több diák mer kicsiben gondolkodni. Most odáig jutottunk, hogy a tanári kar is felismerte az új igényeket, ezért ősztől mesterkurzust indít azoknak, akik nem a megszokott elmélet-központú egyetemi képzésre vágynak, és nincs is rá öt évük, mégis szeretnék megtanulni miről szól a sörfőzés valójában. Valahogy úgy alakult, hogy én is kaptam egy tantárgyat - konkrétan a Sörmarketing tárgyat. Ezúton is köszönöm a bizalmat, igyekszem megfelelni neki. De azt hiszem, tanulónak is beiratkozom, hiszen a többi tárgyból még bőven van mit tanulnom!

A képzés négy féléven át tart, és különféle diplomákat ad attól függően, hogy milyen előképzettséggel rendelkezik a tanuló. Egy apróságra szeretném felhívni az érdeklődők figyelmét: a jelentkezési határidő lejár augusztus 31-én, úgyhogy, aki komolyan gondolja, ne habozzon! További részletek a mesterképzés honlapján: http://www.sorfozomester.hu/

Ott találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr575465780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

armando_otchoa · http://www.csakajosor.hu 2013.08.22. 00:09:05

Sokat felejtettem, s biztos tanulnék is valamit. Csak se időm, se pénzem;-)

rambo13 2013.08.22. 14:09:57

@armando_otchoa: megaztán hátha hallasz vmi okosat a malátaérlelésről a meghívott vendégelőadótól, L.P. úrtól
süti beállítások módosítása