Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

img_6456.JPG

„…Leültem. Kérdés nélkül egy üveg Stellát tett elém. A sör hideg volt, kifutott a habja, és vékony vonalban folyt le az oldalán, benedvesítve az ujjaimat. A számhoz emeltem, mély kortyokban ittam. Élveztem, hogy a szénsav végigfut a szájpadlásomon, hogy az orromat betölti a maláta szaga. Újra embernek éreztem magam.” – részlet Jászberény Sándor – „Ahmed Szalem elhagyja Istent” című novellájából.


És valóban. Az egyiptomi Stellában nincs is kukorica, és egyáltalán nem olyan rossz sör. És semmi köze az Artois-hoz, bár a gyártó Al Ahram Beverages Company-t is belgák alapították 1897-ben. Azóta viszont a Heinekené. 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr757064331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása