Amikor a nagy sörgyárak fogyasztáscsökkenést érzékelnek, akkor mindig eszükbe jut, hogy a nőket kellene rászoktatni a sörözésre. Most a kanadai-angol Coors Brewery kezdeményezése egyenesen a nőket szólítja meg. A sör és a víz kelta istennőjéről elnevezett „Dea Latis” mozgalom célja, hogy a sört eljuttassa a női fogyasztókhoz, még azon az áron is, hogy kicsit változtatni kell rajta, hogy eltalálja az ízlésüket. A piackutatási adatok alapján a női sör fő jellemzői az, hogy palackban árulják – a nő okos és gyanakvó, nehogy felüssék vízzel, vagy valami még rosszabbal – és alacsony legyen a kalóriatartalma – a nők meg vannak róla győződve, hogy ha belefeledkeznek a sörözésbe, nekik is klasszikus sörhasuk lesz. A Dea Latis egyik támogatója saját felméréseiből az derült ki, hogy a nőknek kívétel nélkül jobban ízlik az EVE nevű gyümölcsfröccs, mint a sör, a Carlsberg mégsem tágít. Hisznek benne, hogy „far too good to be enjoyed only by men.” Azaz „túl jó dolog a sör ahhoz, hogy csak a férfiaknak jusson”
A Carlsbergnél amúgy is nagy változások vannak: a múlt héten pl. megtiltották a dolgozóknak, hogy egész nap sörözzenek a gyárban, amint azt az index is megírta. Noha a koppenhágai sörgyári munkások azóta sem kapták vissza a napi három üveg ingyen sörüket, az 5-napos sztrájkot hajlandóak voltak felfüggeszteni a későbbi megegyezés reményében.
Denverben a környezettudatosság egész egyedi mintákat ölt. Az amerikai kézműves főzdék amúgy is nagyon figyelnek a „carbon footprintjükre”, (lásd: Green Line) meg amúgy is rájátszanak a lokálpatriotizmusra és a helyi közösségek erejére, és szívesen szolgáltatnak némi látványosságot a helyieknek. A denveri Wynkoop több legyet is ütött egy csapásra, amikor úgy döntött, ezentúl lovas szekérrel szállítja a sört a gyárból a rendeltetési helyére.
Amerikában tényleg nagyon megy ez a lelkesedés-kampány a kézműves sörfőzdék iránt, annyira, hogy a legutóbb még Bud Light-ot fogyasztó Barack Obama, nemrég egy nyilvános fellépése során megkérte a maine-i sörfőzőket, hogy küldjenek már neki egy kis válogatást a főzeteikből.
Serteperte végre elárulja, mit keres a Dávid-csillag a régi sörmérések cégérein.
Kontár Komlókutató meg volt olyan mázlista, hogy tesztelhette a világ egyik leghíresebb szuper-sörét, a Thomas Hardy's Ale-t.