Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hírkorcsolya 4.2

2010.04.16. 12:37 - TonyCaviar



Amikor a nagy sörgyárak fogyasztáscsökkenést érzékelnek, akkor mindig eszükbe jut, hogy a nőket kellene rászoktatni a sörözésre. Most a kanadai-angol Coors Brewery kezdeményezése egyenesen a nőket szólítja meg. A sör és a víz kelta istennőjéről elnevezett „Dea Latis” mozgalom célja, hogy a sört eljuttassa a női fogyasztókhoz, még azon az áron is, hogy kicsit változtatni kell rajta, hogy eltalálja az ízlésüket. A piackutatási adatok alapján a női sör fő jellemzői az, hogy palackban árulják – a nő okos és gyanakvó, nehogy felüssék vízzel, vagy valami még rosszabbal – és alacsony legyen a kalóriatartalma – a nők meg vannak róla győződve, hogy ha belefeledkeznek a sörözésbe, nekik is klasszikus sörhasuk lesz. A Dea Latis egyik támogatója saját felméréseiből az derült ki, hogy a nőknek kívétel nélkül jobban ízlik az EVE nevű gyümölcsfröccs, mint a sör, a Carlsberg mégsem tágít. Hisznek benne, hogy „far too good to be enjoyed only by men.” Azaz „túl jó dolog a sör ahhoz, hogy csak a férfiaknak jusson”

A Carlsbergnél amúgy is nagy változások vannak: a múlt héten pl. megtiltották a dolgozóknak, hogy egész nap sörözzenek a gyárban, amint azt az index is megírta. Noha a koppenhágai sörgyári munkások azóta sem kapták vissza a napi három üveg ingyen sörüket, az 5-napos sztrájkot hajlandóak voltak felfüggeszteni a későbbi megegyezés reményében.

Denverben a környezettudatosság egész egyedi mintákat ölt. Az amerikai kézműves főzdék amúgy is nagyon figyelnek a „carbon footprintjükre”, (lásd: Green Line) meg amúgy is rájátszanak a lokálpatriotizmusra és a helyi közösségek erejére, és szívesen szolgáltatnak némi látványosságot a helyieknek. A denveri Wynkoop több legyet is ütött egy csapásra, amikor úgy döntött, ezentúl lovas szekérrel szállítja a sört a gyárból a rendeltetési helyére.

Amerikában tényleg nagyon megy ez a lelkesedés-kampány a kézműves sörfőzdék iránt, annyira, hogy a legutóbb még Bud Light-ot fogyasztó Barack Obama, nemrég egy nyilvános fellépése során megkérte a maine-i sörfőzőket, hogy küldjenek már neki egy kis válogatást a főzeteikből.

Serteperte végre elárulja, mit keres a Dávid-csillag a régi sörmérések cégérein.

Kontár Komlókutató meg volt olyan mázlista, hogy tesztelhette a világ egyik leghíresebb szuper-sörét, a Thomas Hardy's Ale-t.

Címkék: hírkorcsolya

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr41926596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falsestuff 2010.04.16. 19:04:23

majd egyszer erről a "női sör" témáról biztosan írok bővebben is,
de a lényeg hogy minek női sör és mégis milyen a női ízlés? talán olyan gejl, mint egy női magazin? vagy mint egy strasszos kisretikül? hehe...

Gérard Duchemin 2010.04.18. 14:10:46

@falsestuff: Van itt azért egy dolog. Tudományos tény, hogy átlagban -figyelem, átlagban!!- a nők jobban vonzódnak az édes ízhez, a ffiak meg a keserűhöz. Ennek ellenére vannak csokizabáló férfiak, és sörissza nők, de ez csak az átlagtól való eltérés. Tehát amíg a világ világ lesz, több keserű sört kedvelő ffi lesz, mint nő, és több cukrászdalátogató nő, mint ffi. Ezért aztán gyertek gyakran a férfiak cukrászdájába: www.sorbuvar.blog.hu :-)
süti beállítások módosítása