Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Akik ott voltak az április 13-i Főzdefeszt-bulin, érdekelne a véleményetek, és az építő kritika! Egyáltalán ettetek már azelőtt édes csülköt?

Aki nem vacsorázott az meg mondja már el a véleményét a Stari Vörösől meg a Rizmájer Kukoricásról!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyekonykenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr664460198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gérard Duchemin 2012.04.19. 10:13:01

A sörökről tudok csak véleményt mondani, a kajáról nem. Nos, a Stari vöröst egyszer ittam csapon, a főzdefeszten, nem volt rossz, de abszolút nem volt ale jellege (nem is az, hanem lager). A mostani szériából még nem ittam, egy üveges vár otthon. Ellenben a Cortez nagyon erősen pozitív élmény volt. Nagyon szomjasan jutottam hozzá, és sose gondoltam volna, hogy egy ízében ennyire visszafogott, de mégis testes sör lehet nemcsakhogy sörszerű, hanem kifejezetten jó is. A Porterre és gyömbéresre nagyon kíváncsi vagyok, otthon vár. Ja és az is pozitív fejlemény, hogy az alapsörük messze jobb, mint a hajdani szebeni ászok néven futó borzalmasság.

sovesztomesz 2012.04.19. 15:01:34

A vacsorán nem vettem részt, csak kint kóstolgattam a söröket.

Szóval, Ipa helyett Öreg sör volt, amit Karácsonykor palackos formában már kóstoltam; hát, nekem olyan karácsonyi is; kifejezetten nem jön be ez az édeskés ízvilág, ellenben sokkal sörösebb, mint a Stari ír vörös mostani formája. Értem én, hogy félig akarták csak erjeszteni, vagy mi, de ez tényleg olyan volt, mintha el sem kezdett volna erjedni, csak felvizeztek volna egy kis malátaszirupot; semmi sörjellege nem volt. A Cortez a kukoricás jellege (relatív íztelensége) ellenére nekem bejött, a Magyarországon kapható más kukoricás próbálkozások helyett szívesen innék inkább ilyet. Ja, és itt is megemlíteném, hogy ekkor kóstoltam a téren az ekkor már 2-3 hete érlelődő BitterFly belgás Ipa-ból kb. 2 deci-t, aminek szerintem a Főzdefeszten volna a helye!

Úgyhogy hajrá a szervezéssel!!!

Gérard Duchemin 2012.04.19. 15:47:37

@sovesztomesz: "az ekkor már 2-3 hete érlelődő BitterFly belgás Ipa-ból kb. 2 deci-t"

Mi is ez?

pluto111 2012.04.19. 15:52:35

Na én még a sörökről se tudok véleményt mondani, mert nem kóstoltam.
Személy szerint én maradnék a tradicionális ízek mellett. A csülök legyen fűszeres, sós, a sör kesernyés, édes meg legyen a csokitorta, stb.
(szerintem rémesek azok a gasztronómiák ahol mindent édesre csinálnak, pl. svédeknek még a legismertebb sörük is inkább cukorszirup mint sör).

sovesztomesz 2012.04.19. 18:06:14

@Gérard Duchemin: www.facebook.com/photo.php?fbid=366372226738000&set=a.138905332818025.16920.100000956762362&type=1&theater

Tony, ha akar, majd ír róla itt, ő kb. 1 litert kapott további "érlelésre", hasznosításra :-). Amúgy cascade aromakomló van csak benne, de azért egy jó pale ale kesrűsége így is van, ígéretes szerintem. nekem ízlett.

Kortyondiak 2012.04.19. 18:09:14

Globice: a sörökről az előttem szólókat erősíteném,de sztem. az Öreg sör elképesztően zseniális volt(külön ligában versenyzett)!
A Stari vörösön egy hetet gondolkodtam, mire rájöttem, hogy a Prágai u'Medvigyku
X33-ma ilyen ízvilágú, szinte nem is sör hanem inkább gyümölcslé!
A kaja messze meghaladta a várakozásaimat( én féltem a Zappától)!
Egy jó tanács : legyen inkább ötszáz forinttal több, de ne má háromnegyedig telt poharakkal rohangásszanak a pincérek! Pohár sör, tele, habbal.Úgy egyébként Dani kössz érte, a barátaim is élvezték( pedig ők nem sörbuzik)!Jöhet a többi is hosszú tömött sorokban!:))

Kortyondiak 2012.04.19. 18:13:42

Ja most nézem, a teli poharat, úgy ahogy a képen van, az oké!
Dani tudsz élni! :))

TonyCaviar 2012.04.19. 21:35:57

@Kortyondiak: Na ettől a háromnegyed pohártól én is kikészültem. Több ilyen nem lesz.
A Bitterflyt ott helyben elfogyasztottuk, amúgy azért is, mert érezhető volt, hogy nincs teljesen készen, tehát korai lenne még írni róla.
süti beállítások módosítása